Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

دولت خروج از رکود اقتصادی را هرچه زودتر اجرایی کند

یکشنبه، 02 شهریور 1393 | Article Rating
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وعده دوم اقتصادی دولت هم خروج از رکود اقتصادی بود که آن هم تاکنون محقق نشده است.

سید‌حسین نقوی حسینی ، درباره  عملکرد  دولت  در سال اقتصاد و فرهنگ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   امسال را سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی "نامگذاری کرده و  تاکید کردند که  مراقب  تهاجم فرهنگی که دشمن علیه  ما ایجاد می کند  باشیم.

وی افزود: برای حراست و پاسداری از فرهنگ کشور نیازمند  مدیریت جهادی با عزم ملی هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه باید همه امکانات کشور را  علیه تهاجم فرهنگی بسیج کنیم, افزود: رهبر انقلاب به مسئولان فرهنگی سفارش کردند تا مراقب رخنه‌های فرهنگی باشند که مبادا برخی افراد با استفاده از هنر و ابزارهای گوناگون، ایمان مردم را مورد تهاجم قرار دهند.

وی در رابطه با  عملکرد فرهنگی دولت در یک سال گذشته گفت: در یک سالی که از عمر دولت کذشت گاهی اوقات  شاهد برخی مسائل فرهنگی بودیم که  نه تنها مقابله با تهاجم و رخنه های فرهنگی در کشور دیده نشد، بلکه برخی حرکات و اقدامات در عرصه فرهنگی دولت خود به نوعی تهاجمات فرهنگی جدید  بود.

نقوی حسینی تاکید کرد: متاسفانه برخی مواضع وزارت فرهنگ و ارشاد  و  ورود  بعضی از هنرمندان و هنرپیشه‌های تئاتر  مسئله دار از خارج کشور را می توان از این دست اقدامات دانست که با شعار سال همسو نبودند.

وی  افزود: متاسفانه  در این مدت، با این کارهای ضد فرهنگی مقابله ای انجام نشد و به عنوان نماینده مردم در مجلس عملکرد دولت در عرصه فرهنگی را مثبت نمی دانم.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس  اظهار کرد: دولت در عرصه اقتصادی چند وعده اصلی به مردم داد، مهمترین آن ساماندهی 100 روزه  اقتصاد کشور بود که عملا محقق نشد.

وی تاکید کرد: وعده دوم اقتصادی دولت هم خروج از رکود اقتصادی  بود که  آن هم تاکنون  محقق نشده است.

نقوی حسینی گفت: اخیرا  دولت لایحه ای تحت عنوان خروج از رکود  به مجلس ارائه کرده که کارشناسانی آن  لایجه را ارزیابی کرده و گفتند چیز جدیدی  در این لایجه وجود ندارد و بیشتر  همان سیاستهای دولتهای  سازندگی بوده که مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: وعده سوم دولت هم جلوگیری از تورم بود که حرکت کلی تورم  هنوز به زیر 20 درصد  نرسیده اما شتاب تورم کند شده است  و اگر بپذیریم که دولت  شتاب تورم را کند کرده باید گفت که دولت در این باره موفق بوده است، اما در کل، تورم کاهش پیدا نکرده است.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها