Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

طیب نیا: در آستانه جهش اقتصادی با خروج از رکود هستیم

ﺳﻪشنبه، 04 شهریور 1393 | Article Rating
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای دستیابی به رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی، یکی از راهبردها، افزایش توان ثروت‌آفرینی کشور از طریق بهبود محیط کسب‌ و ‌کار، ارتقاء نظام مالی کشور، خصوصی‌سازی و توانمندسازی موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی طیب نیا با تبریک روز کارمند بابیان اینکه در  آستانه جهش اقتصادی از طریق خروج از رکود هستیم، گفت: از این راهبرد بزرگ، کوچک‌ترین سهم هر کدام از ما، تکریم مراجعان به ویژه مردم و فعالان کسب وکار است. هیچ کدام از "ما" همه "ما" نیست.

طیب نیا افزود: هیچ کدام از ما نمی‌تواند یک راهبرد را به تنهایی عملیاتی کند. کارهای کلان از طریق تجمیع تصمیم ها و اقدامات کوچک محقق می شود.

وزیراموراقتصادی و دارایی تصریح کرد: در این شرایط، فقط در صورت به کارگیری خردجمعی و تعاون همگانی موفق خواهیم شد. فرا رسیدن روز کارمند را غنیمت می‌شمرم و ضمن عرض شادباش و نکوداشت روز کارمند، تندرستی و بهروزی همگان را از پروردگار بزرگ خواهانم.

طیب نیا افزود: تعالی نظام اداری کشور وابسته به تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در سکوت، بی‌مدعا به خدمت مشغولند. باید اعتراف کرد که در ازای این تلاش، صداقت و خدمت، هیچ دولتی نتوانسته است بطور شایسته و آنگونه که استحقاق مجموعه کارکنان شریف و پر تلاش بوده است جبران زحمت کند.

وزیر اقتصاد افزود: فرا رسیدن روز کارمند، فرصتی است برای مدیران دستگاه‌های اجرایی تا با به اشتراک گذاشتن اولویت‌ها و دغدغه های کلیدی سازمان و کارکنان که سرمایه های اصلی محسوب می شوند بتوانند به صورت همزمان اهداف و ماموریت های سازمان و مسایل اساسی کارکنان را یکبار دیگر مرور و در جهت تحقق آنها توان و تلاش خویش را بکار گیرند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها