Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو شد

چهارشنبه، 23 مهر 1393 | Article Rating
قیمت جهانی طلا که شب گذشته به علت افزایش ارزش دلار با کاهش نسبی روبرو شده بود امروز چهارشنبه نیز بار دیگر با کاهش مواجه شده است.

قیمت طلا گرچه با کاهش نسبی همراه بوده ولی ادامه نگرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی جهان مانع از کاهش شدید قیمت این فلز زرد شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی با 0.3 درصد کاهش به کمتر از 1228 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به بیش از 1237 دلار رسید که این بالاترین رقم در 4 هفته اخیر به شمار می رود.

قیمت طلا تا اواخر روز گذشته با افت 0.4 درصدی روبرو شده بود. قیمت طلا هفته گذشته تحت تاثیر نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان با افزایش نسبی روبرو شده است.

گزارش صندوق بین المللی پول در خصوص ابراز نگرانی از کاهش رشد اقتصادی جهان طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر کاهش ارزش دلار و شاخص سهام داشته است.

ارزش دلار روز سه شنبه در برابر یورو و پوند انگلیس با افزایش نسبی روبرو شد. انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در اروپا تاثیر زیادی بر افت ارزش یورو داشته است.

کاهش تولیدات صنعتی منطقه یورو در ماه اوت و اقدام دولت آلمان در کاهش پیش بینی رشد اقتصادی این کشور در سال جاری تاثیر زیادی بر افت ارزش یورو در برابر دلار داشته است. 



ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها