Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

فروش سهام فولاد امیر منصور آریا

پنجشنبه، 22 آبان 1393 | Article Rating
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 27.11 درصد از سهام شرکت فولاد ایران معادل بیش از ۵۴ میلیون سهم متعلق به امیرمنصور آریا برای فروش در اختیار این سازمان قرار گرفته است تا پس از ارزش گذاری فروخته شود.

اردشیر محمدی با اشاره به این که این سهم به ارزش ۴ هزار و ۳۲۱ میلیارد و ۹۶۲ و نیم میلیون ریال است، افزود: این سهام بخشی از اموال امیرمنصور آریا است که بابت جزای نقدی و جریمه به نفع دولت باید ارزش گذاری شود که برای مزایده و فروش در اختیار ما قرار گرفته است.

وی کل مبلغ جزای نقدی و جریمه به نفع دولت را که باید امیر منصور آریا پرداخت می کرد معادل شش هزار و 432 میلیارد و 450 میلیون ریال اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: علاوه براین سهام ؛ 39 واحد مسکونی در تهران و یک منزل مسکونی در بندر انزلی متعلق به امیر منصور آریا هنوز ارزش گذاری نشده است که حدود 2110 میلیارد و 487 میلیون و 480 هزار ریال براورد می شود.

وی درباره عملکرد این سازمان هم گفت: در هفت ماه امسال هم 140 میلیارد تومان شامل 107 میلیارد تومان اموال منقول و 33 میلیارد تومان از اموال غیرمنقول از جمله کالاهای متروکه، قاچاق، قضایی و ضبطی در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته است.

محمدی افزود: معادل 7 هزار و 500 میلیارد ریال کالای متروکه انبار شده در گمرک ، در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

وی گفت: به درخواست گمرک، معادل 7 هزار میلیارد ریال از این کالاها شامل ماشین آلات، کالاهای صنعتی و مواد اولیه مورد نیاز در تولید به گمرک اعاده شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: طبق قانون باید برای این کالاها 10 درصد کارمزد دریافت می شد اما برای کمک به تولید این کارمزد نیز دریافت نشد.

محمدی گفت: کالاها در مدت قانونی سه تا پنج ماهه باید از گمرک ترخیص شود اما برخی به دلیل مشکلات نتوانسته بودند آنها را ترخیص کنند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها