Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

افزایش 20 درصدی بخش عمران در پیش‌نویس بودجه

دوشنبه، 03 آذر 1393 | Article Rating
محمدباقر نوبخت صبح دوشنبه در بازدید از طرح بزرگ مصلی امام خمینی(ره)و نشست با دست اندرکاران این طرح، افزود: از مجموع 41 هزار میلیارد تومان اعتبارت عمرانی امسال، تاکنون 25 هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و تا پایان سال این رقم افزون بر 30 هزار میلیارد تومان خواهد شد. 

وی با بیان اینکه تکمیل 470 طرح نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد که مصلی تهران از جمله آنهاست؛ افزود: برای تکمیل مرحله نخست طرح بزرگ مصلی امام خمینی(ره) در بودجه 94 اعتبار در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت یازدهم، سرمایه گذاری در طرح های عمرانی را از راهبردهای دولت برای خروج از رکود، مهار تورم و رشد اقتصادی در کشور عنوان کرد و گفت: بدون تردید طرح مصلی تهران از ابرپروژه های عمرانی و مقدس در کشور با ابعاد دینی، فرهنگی، آموزشی و نمایشگاهی است که با اتمام آن هم نمازگزاران آدینه و هم افراد متدین و جویای علم و فرهنگ از امکانات نمایشگاهی و سالن های آمفی تئاتر آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، نوبخت با تاکید بر اینکه، دولت برای اعتلای فرهنگی و دینی جامعه اعتبارات قابل توجهی هزینه و سرمایه گذاری می کند، گفت: علاوه بر دستگاههای دولتی بخش قابل توجهی از اعتبارات فرهنگی دستگاههای غیردولتی هم از بودجه دولت تامین می شود.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها