Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

افزایش 35 درصدی مصرف گاز کشور

ﺳﻪشنبه، 11 آذر 1393 | Article Rating
رئیس شرکت امور ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت ملی گاز ایران از افزایش 35 درصدی مصرف گاز هموطنان در روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 92 خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا یوسفی‌پور صبح امروز در مراسم آغازین مانور منطقه‌ای افت فشار گاز در مریوان اظهار کرد: حمایت‌ها و همدلی و مشارکت مردمی بزرگترین پشتوانه شرکت ملی گاز ایران برای پیشبرد امور در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

رئیس شرکت امور ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: مبحث آموزش مردمی و برگزاری مانورهای مختلف در کنار توسعه سیستم سخت‌افزاری و زیرساخت‌های عمرانی کشور امری مهم و کلیدی بوده و به کشور ما هم مانورها مصادیق پیش‌بینی‌های علمی و نظام‌مند را برای توسعه امور ایفا می‌کند.

یوسفی‌پور افزود: شرکت ملی گاز ایران نگاهی همه‌جانبه به نقاط مختلف کشور داشته و می‌توان گفت برپایی این چنین مانوری در مریوان و استان کردستان برای اولین بار در کشور با این سطح کیفیت برگزار شده و حتی در تهران هم سابقه‌ای ندارد.

وی افزود: پشتوانه مردمی،روحیه فداکاری، ایثار و شهامت از شاخص‌های ویژه مردم ایران بوده که کشور ما را نسبت به کشورهای اروپایی و آسیایی در امر توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجزا کرده است.

یوسفی‌پور اعلام کرد: روز گذشته 417 میلیون مترمکعب گاز در کشور مصرف شده است که این مهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 35 درصد افزایش مصرف روبه‌رو است و این در حالی است که نیروگاه‌های ما از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و صنایع سنگین و منازل مسکونی کشور نیز بدون هیچ مشکلی از این نعمت برخوردارند.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها