Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

اجرای موفقیت آمیز بسته حمایت از صادرات در گمرکات

ﺳﻪشنبه، 11 آذر 1393 | Article Rating

مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران از اجرای موفقیت آمیز بسته حمایت از صادرات در گمرکات خبر داد.

حسن علیدوستی با حضور در گمرکات خرمشهر و شلمچه ضمن بازدید از مراحل اجرایی رویه صادرات، از نزدیک به بررسی مشکلات و چالش های مراجعان و صادرکنندگان در این گمرکات پرداخت.

وی با تقدیر از گمرک خرمشهر در ساماندهی وضعیت صادرات از مرز خرمشهر و شلمچه، اظهار داشت: با اجرای موفق بسته حمایتی صادرات در این گمرک که از سوی ریاست کل گمرک ایران ابلاغ شد و در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، فصل جدیدی از روان سازی و تسهیل صادرات و تسریع در ارایه خدمات به ویژه به صادرکنندگان با هدف سرعت بخشیدن به این فرآیند در این گمرک گشوده شده که این مهم ثمره تلاش ارزنده کارکنان است.

عارف باوی مدیرکل گمرک خرمشهر نیز اظهار داشت: از آنجا که یکی از مرزهای مهم خروج کالاهای صادراتی مرز شلمچه و روند افزایش اظهار و خروج کالای صادراتی از این مرز قابل توجه است، بازدید مدیر کل دفتر صادرات گمرک ایران تاثیر زیادی در رونق اقتصادی منطقه و تشویق صادرکنندگان به صادرات کالای خود از گمرکات شلمچه و خرمشهر دارد.

همچنین به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا مسایل و مشکلات مورد نظر صادرکنندگان و همکاران این گمرکات در این بازدید مورد استماع قرار گرفت و حتی المقدور پاسخ لازم ارایه و در مواردی برای هماهنگی بیشتر با سایر دفاتر ستادی مورد پیگیری قرار گرفت. با توجه به تاثیر صادرات در امر اشتغالزایی، ضرورت کمک به تسریع فرآیند صادرات بررسی شد و راههای رفع موانع مورد نظر نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. از طرفی اجرای مصوبات و بخشنامه های صادره از دفاتر ستادی گمرک ایران نیز مورد پیگیری قرار گرفت که امید است به تسریع در فرایند صادرات کالا کمک نماید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها