Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

کاهش رابطه مودی با ممیز و ممیز با پرونده برای کاهش فساد در بخش مالیاتی

یکشنبه، 23 آذر 1393 | Article Rating

علی عسکری در خصوص راه های ایجاد فساد در بخش مالیاتی کشور، با بیان اینکه مالیات علی الراس از زمینه ها بروز فساد در نظام مالیاتی است، گفت : عدم شفافیت و انتشار اطلاعات زیربنای اصلی در شکل گیری فساد در نظام اداری است بنابر این باید به این امر رسیدگی شود.


به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا،معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه باید مکانیزم های لازم را برای ساماندهی امور تهیه کرد، اظهار داشت: البته در سال های گذشته بسترهای ساماندهی این امر در نظام مالیاتی فراهم شده به نحوی که نظام مالیاتی امروز در مسیری گام برمی دارد که می تواند به نقص ها پاسخ دهد و امکان رفع مشکلات را در درون دارد.


عسکری افزود: نظام مالیاتی به سیستم مناسبی برای تشخیص درآمد، مالیات و رسیدگی دست یافته بنابر این، این مسیر در حال طی شدن است.

به گفته وی، پیاده سازی طرح جامع در نظام مالیاتی ظرف امسال و سال آینده تکمیل می شود و می توان اعلام کرد نظام مالیاتی در این حوزه قدم های موثری برداشته که قابل اتکا است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: نقایص قبلی به سرعت در حال رفع شدن است و به سمتی حرکت می کنیم که فساد در نظام اداری در این بخش کم می شود. 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها