Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تولیدات صنعتی ایران ۲ برابر کشورهای توسعه یافته رشد کرد

شنبه، 27 دی 1393 | Article Rating

بانک جهانی از رشد 7 دزصدی تولیدات صنعتی ایران در نوامبر سال 2014 برابر با ابان امسال خبر داد و متوسط رشد تولیدات صنعتی کشورهای توسعه 

یافته را در این ماه 3.6 دزصد اعلام کرد.

بانک جهانی در گزارش جدید خود موسوم به «دورنماهای اقتصاد جهانی» از روند رو به رشد تولیدات صنعتی ایران طی ماه های گذشته خبر داده است.

بر اساس بررسی های این نهاد بین المللی رشد تولیدات صنعتی ایران که در ماه های آوریل تا جولای 2014 برابر با فروردین تا تیر 93 منفی بوده در ماه های بعد مثبت شده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، تولیدات صنعتی ایران در آوریل 2014 رشد منفی 4.2 درصدی داشته و این رقم برای ماه می منفی 12 درصد،‌ ماه ژوئن منفی 15.9 درصد و ماه جولای منفی 9.5 درصد اعلام شده است.

در ماه اوت 2014 برابر با مرداد امسال رشد و رونق به بخش صنعت ایران بازگشته و تولیدات صنعتی ایران در این ماه رشد 8.1 درصدی را تجربه کرده است. در ماه سپتامبر نیز رشد تولیدات صنعتی ایران 17.3 درصد گزارش شده که بیشتر از ماه قبل بوده است.

روند صعودی رشد تولیدات صنعتی ایران در ماه اکتبر نیز ادامه یافته و به 19.8 درصد در این ماه رسیده است. اما در ماه نوامبر 2014 برابر با آبان امسال رشد تولیدات صنعتی ایران نسبت به ماه قبل کمتر شده است. تولیدات صنعتی ایران در این ماه رشد 7 درصدی داشته است.

متوسط رشد تولیدات صنعتی جهان در نوامبر 2014 برابر با 4.5 درصد اعلام شده است. این رقم برای کشورهای توسعه یافته 3.6 درصد و برای کشورهای درحال توسعه 5.9 درصد گزارش شده است.

رشد تولیدات صنعتی برخی کشورها در این ماه عبارت است از: چین 8.7 درصد، اندونزی 5 درصد، تایلند منفی 1.9 درصد، آرژانتین منفی 6.1 درصد، کلمبیا 4 درصد و الجزایر 0.1 درصد.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها