Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزایش می یابد

یکشنبه، 05 بهمن 1393 | Article Rating

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت:سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک هم اکنون 500 میلیارد ریال است که در بوجه سال آینده کشور افزایش خواهد یافت.


سید 'محمدعلی سید ابریشمی' عصر شنبه در حاشیه بازدید از واحد نساجی افرین اردکان گفت: این 500 میلیارد ریال مبلغ ثبتی است که در عمل 300 میلیاردریال بوده و جوابگوی صدور ضمانت نامه های درخواستی صنعتگران نیست. 

این مسوول مالیات بر ارزش افزوده را یکی دیگر از خواسته های صنعتگران و برنامه های سازمان متبوعش خواند و افزود: خوشبختانه کمیسیون های مختلف مجلس از این برنامه حمایت کرده اند که امیدواریم این موضوع نیز در مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تلاش می کنیم،ارائه خدمات به شهرک هایی را که در اختیار شرکت های خدماتی است،در بودجه سال 94 یا لایحه حمایت از تولید مواردی که خواسته صنعتگران است، بگنجانیم. 

وی بابیان اینکه ایجاد، تکمیل و کیفی سازی زیرساخت های صنعتی در 740 شهرک صنعتی کشور در برنامه های سال آینده این سازمان است،گفت : شناسایی مشکلات واقعی واحدهای صنعتی از مهم ترین اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در سال آتی خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: در برنامه سال آینده نقص هایی که در زیرساختها وجود دارد در بوجه دیده شده و بخشی از مشکلات مطروحه صنعتگران توسط خودمان قابل حل است و برخی نیز به مقام عالی وزارت یا به دولت و سایر دستگاه های اجرایی مثل وزارت اقتصاد دارایی یا سازمان تامین اجتماعی منعکس می کنیم.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها