Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 پیشنهاد فیلیپین برای ساخت کارخانه فولاد در ایران
 

پیشنهاد فیلیپین برای ساخت کارخانه فولاد در ایران

یکشنبه، 05 بهمن 1393 | Article Rating

 سفیر فیلیپین در تهران ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی معدنی و فلزی خلیج فارس پیشنهاد سرمایه گذاری به منظور احداث کارخانه فولاد و فروکروم را در ایران مطرح ساخت که مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش استیل ایران به نقل از ايميدرو از منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس ، ادواردو مارتين آرمنيز سفير فيليپين كه از زيرساخت هاي منطقه شامل صنايع مستقر در آن و اسكله شهيد رجايي ديدن كرد، افزود: به اين منظور از مدتها قبل طرح مطالعه اين منطقه در دستور كار سفارت براي آغاز همكاري هاي اقتصادي بين ايران و فيليپين كليد خورد.
وي در ادامه تاثيرات مثبت منطقه ويژه در حوزه صنايع معدني و فلزي را يكي از عوامل مهم هدف گذاري و دومين حضور خود در هرمزگان برشمرد و افزود اين هيات توانمنديهاي فراواني در حوزه هاي توليد برق صنايع معدني وفلزي ، نفت و بانكي در سراسر دنيا را دارد و بسيار علاقه مند است كه با تفاهم منطقه بتواند بخشي از فعاليتهاي خود را در ايران و منطقه ويژه خليج فارس دنبال كند . 
مسعود هنديان مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني و فلزي خليج فارس نيز ضمن تشريح طرح هاي توسعه و اولويت هاي 
سرمايه گذاري پيش بيني شده در اين منطقه گفت: هدف از ايجاد مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، جذب سرمايه گذاري، پشتيباني از فعاليت هاي اقتصادي ، انتقال فنآوري ، توسعه صادرات غير نفتي ، ايجاد اشتغال مولد، افزايش و توسعه فنآوري مدرن در حوزه توليد ، بالا بردن مهارت هاي مديريتي ، ارتقاي كيفيت توليدات ، تقويت مزيت هاي رقابتي و افزايش توان صادراتي كشور است .
مسعود هنديان افزود: موفقيت هاي منطقه ويژه در عرصه جهاني موجب شده تا سرمايه گذاري داخلي و خارجي به اين منطقه مشهودتر از گذشته باشد و همين نكته است كه ما را در ادامه خدمت اميدوارتر به سوي هدف هاي پيش بيني شده هدايت مي كند.
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس افزود: هيات فيليپيني پيشنهاد سرمايه گذاري درخصوص ايجاد كارخانه توليد فولاد و فروكروم كروم را ارائه داده كه با استقبال روبرو شده است. 
در نخستين سفر مقام عالي دولت فيليپين به منطقه ويژه ، مقدمات همكاري هاي اقتصادي ، بازرگاني و صنعتي با منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس مورد توافق قرار گرفت.

تصاویر
  •  پیشنهاد فیلیپین برای ساخت کارخانه فولاد در ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها