Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت طلا همچنان کاهشی باقی می‌ماند

شنبه، 16 اسفند 1393 | Article Rating
کثر تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت با افت بیشتری روبرو خواهد شد. "سین لاسک" تحلیلگر موسسه والش تریدینگ تاکید کرد که با توجه به روند صعودی ارزش دلار و شاخص سهام، قیمت طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

تحلیلگران اقتصادی کیتکو بر این باورند که گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا در شش ماه دوم امسال فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که گزارش امروز وزارت کار آمریکا تاحد زیادی بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده موثر خواهد بود و به نظر می رسد فدرال رزرو به احتمال زیاد در شش ماه دوم امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد. 

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار بر این باورند که آمریکا طی ماه گذشته 240 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه ژانویه نیز به 257 هزار فرصت شغلی رسیده بود. 

کارشناسان اقتصادی موسسه نومورا تاکید کردند که اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته 230 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. موسسه ای دی پی نیز اعلام کرد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه فوریه 212 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. 

گنادی گلدبرگ تحلیلگر ارشد موسسه تی دی اس آمریکا نیز تاکید کرد که اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته 215 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. 

اکثر تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت با افت بیشتری روبرو خواهد شد. "سین لاسک" تحلیلگر موسسه والش تریدینگ تاکید کرد که با توجه به روند صعودی ارزش دلار و شاخص سهام، قیمت طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد. 

بنابر گزارش سایت طلا، موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس نیز اعلام کرد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1198 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1185 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت. 

جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی کاپیتال نیز گفت: احساس منفی زیادی نسبت به قیمت طلا در بازارهای بین المللی وجود دارد. این احساس بر این مبنا شکل گرفته است که بهبود اوضاع بازار اشتغال آمریکا، احتمال افزایش نرخ بهره بانکی فدرال رزرو را بیشتر کرده و این مساله به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا خواهد بود. 

توصیه کارشناسان اقتصادی به فعالان بازار طلا و سرمایه گذاران این است که برای تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش طلا منتظر انتشار گزارش امروز وزارت کار آمریکا باشند.




ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها