Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

رفت و برگشت شاخص به کانال ۷۱ هزار واحد

دوشنبه، 17 فروردین 1394 | Article Rating

شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز در پی رفت و برگشت به کانال ۷۱ هزار واحد، سرانجام با رشد ۵۸۲ واحدی در رقم ۷۰ هزار و ۸۴۳ واحد توقف کرد.

به گزارش استیل ایران به نقل از مهر، شاخص کل بورس در معاملات امروز تا رقم ۷۱ هزار و ۴۰۸ واحدی افزایش یافته بود اما در نهایت در پایان معاملات با افت مواجه شد و دوباره به کانال ۷۰ هزار واحدی بازگشت.

این در حالی است که شاخص کل بورس طی دو روز گذشته که با صف‌های خرید در برخی نمادها همراه بود و بیش از ۴ هزار واحد افزایش یافته بود، امروز با افزایش عرضه ها به تعادل نسبی رسید.

امروز شاخص ۳۰ شرکت بزرگ ۵۵ واحد، آزاد شناور هزار و ۳۸ واحد، بازار اول ۷۱۵ واحد و بازار صنعت با ۲۹۸ واحد رشد مواجه شد اما شاخص بازار دوم در معاملات امروز با ۷۱۴ واحد افت مواجه شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در معاملات امروز ۳۲ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) ۲۹ واحد افت را تجربه کردند اما در همین حال شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) ۲۵۱ واحد رشد کرد.

معامله گران بورس و اوراق بهادار تهران امروز بیش از سه میلیارد و ۶۲۳ میلیون برگ سهم را در بیش از ۱۸۱ هزار دفعه و به ارزش ۷۳۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند. ارزش روز بازار به ۳۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها