Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

نفت گران شد

ﺳﻪشنبه، 25 فروردین 1394 | Article Rating
قیمت نفت امروز سه شنبه در بازار‌های جهانی افزایش پیدا کرد این افزایش در پی حدس و گمانهایی مبنی بر کاهش تولید ماهانه نفت شیل برای اولین بار در 4 سال اخیر صورت گرفته است. در همین حال کارشناسان تذکر داده‌اند که اضافه عرضه در بازار‌های بین‌المللی ادامه می‌یابد.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز از رویترز، قیمت نفت امروز سه شنبه در بازار‌های جهانی افزایش پیدا کرد این افزایش در پی حدس و گمانهایی مبنی بر کاهش تولید ماهانه نفت شیل برای اولین بار در 4 سال اخیر صورت گرفته است. در همین حال کارشناسان تذکر داده‌اند که اضافه عرضه در بازار‌های بین‌المللی ادامه می‌یابد.


امروز قیمت نفت WTI با 48 سنت افزایش به سطح 52 دلار و 39 سنت در هر بشکه رسید  همچنین قیمت برنت دریای شمال نیز با 33 سنت افزایش به سطح 58 دلار و 26 سنت در هر بشکه رسید.

وزارت انرژی آمریکا در گزارشی پیش‌بینی کرده است که تولید نفت شیل درآمریکا طی ماه‌های آوریل تا می با 45 هزار بشکه کاهش به سطح 4 میلیون 980 هزار بشکه در روز می‌رسد.

در این گزارش ذکر شده است رشد تولید نفت شیل در آمریکا با بازگشت قیمت‌های نفت دوباره می‌تواند اتفاق بیفتد.همچنین تحلیل‌گران معتقد هستند ناآرامی‌های سیاسی در خاور میانه همواره دلیلی بر افزایش قیمت نفت بوده است.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها