Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
قیمت بیلت سی آی اس در پبات باقی ماند
 

قیمت بیلت سی آی اس در پبات باقی ماند

پنجشنبه، 07 خرداد 1394 | Article Rating

 متوسط قیمت بیلت سی آی اس ٣٧٤ دلار هر تن فوب بنادر دریای سیاه و در  ثبات باقی ماند. تولیدکنندگان بیلت سی آی اس قیمتهای پیشنهادی برای صادرات را در شمال آفریقا و اروپا ثابت نگه داشتند. درحالیکه خریداران ترکیه قیمت های پیشنهادی بالا را رد کردند. ترکیه بعد از افزایش خرید بیلت از چین در هفته گذشته سیاست انتظار را در پیش گرفته است. قیمت های پیشنهادی چین از این پایین تر نمی رفت و کارخانه های سی آی اس قیمت ها را بالا نگه داشتند، از این رو خریداران ترکیه به قیمت های پیشنهادی چینی ها راضی شدند. ارزان شدن قیمت قراضه و احتمال افت قیمت بیشتر آن موجب شد ترک ها بیلت بخرند.

آخرین معاملات چین برای محموله های حمل ماه جولای ٣٦٥ دلار هر تن سی اف آر بود. معاملات اخیر برای بیلت چین بین ٣٥٥ تا ٣٦٠ دلار هر تن سی اف آر شنیده شده است. معامله گری در اروپا اظهار کرد هفته گذشته معامله با این نرخ را داشته است. فعالان بازار اظهار کردند بازار ترکیه در حال حاضر توانایی خرید ندارد چرا که تقاضای داخلی برای محصولات نهایی فولاد پایین است.

به گزارش استیل ایران به نقل ایفنا، بیلت سی آی اس ٢٥ تا ٣٠ دلار هر تن از بیلت چین گران تر بوده  ٣٩٠ تا ٣٩٥ دلار هر تن سی اف آر ترکیه حمل ماه جولای می باشد. قیمت پیشنهادی اخیر روسیه در ٣٨٧ دلار هر تن سی اف آر ثابت ماند اما بیلت با طول ٦ متر که کوتاه تر از میزان درخواستی مشتریان بود با قیمت کمتری پیشنهاد شد. خریداران این قیمت را برای بیلت با طول ١٢ متر قبول می کنند.

عرضه کنندگان سی آی اس در سایر کشور ها موفق تر از ترکیه بودند و درخواست های خریدی برای کمتر از ١٠ هزار تن با حمل فوری داشتند.

معاملات بیلت اکراین و روسیه بین ٣٧٥ تا ٣٨٠ دلار هر تن فوب دریای سیاه شنیده شد. البته برخی معتقد بودند معامله ها در ٣٧٠ تا ٣٧٥ دلار نهایی شده است.  کارخانه ای در اکراین موفق شد به خریداری اروپایی در ٣٧٥ تا ٣٨٠ دلار هر تن فوب ادسا بیلت بفروشد. معامله گری در دبی قیمت ٣٧٢ دلار هر تن فوب دریای سیاه را برای بیلت سی آی اس مناسب می دانست.  

تصاویر
  • قیمت بیلت سی آی اس در پبات باقی ماند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها