Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

شاخص بورس ۵۸۹ واحد رشد کرد

ﺳﻪشنبه، 09 تیر 1394 | Article Rating
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حجم و ارزش معاملات همراه بود، به طوری که تعداد 794 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 161 میلیارد تومان در 62 هزار نوبت معامله شد و شاخص بورس با رشد 589 واحدی تا ارتفاع 64 هزار و 922 واحد رشد کرد.
نماهای معاملاتی حکشتی، شبندر و شپنال نیز در روزجاری بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکتی نماگر بازار سهام داشتند و در مقابل نمادهای معاملاتی فملی، اخابر و کگل با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، بیشترین افزایش قیمت هم امروز به نام نمادهای معاملاتی شفارا، لخزر و والغدر شد و در مقابل نمادهای کرازی، فملی و خریخت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می افزاید: شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 243 واحد، کل(هموزن) 96 واحد، قیمت(هموزن) 84 واحد،  آزادشناور 816 واحد، بازار اول 418 واحد و بازار دوم 1261 واحد رشد کردند.
در بازارهای فرابورس ایران نیز با معامله 144 ورقه به ارزش 68 میلیارد تومان در 20 هزار نوبت، آیفکس 10.9 واحد رشد کرد و در کانال 732 واحد قرار گرفت.
بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکتهای پارس سویچ، خوراک دام پارس، معدنی و صنعتی چادرملو، سایپا شیشه، سیمان کردستان، ملی صنایع مس ایران و توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای صنایع ریخته گری ایران، سایپا آذین، سیمان اصفهان، پارس خزر، ایران ترانسفو، دارویی لقمان، بیمه آسیا، نیرو محرکه، لامپ پارس شهاب، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و موتوژن هم از دیگر اتفاقات امروز بازار سهام بود.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها