Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

مدیرعامل شهرکهای صنعتی از خروج واحدهای تولیدی از رکود خبر داد

پنجشنبه، 09 مهر 1394 | Article Rating

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: اقدامات خوبی در دولت جهت حمایت از واحدهای تولیدی انجام شده که امیدواریم شاهد خروج از رکود واحدهای صنعتی در آینده ی نزدیک باشیم.

سیدمحمدعلی سیدابریشمی با اشاره به نیاز واحد های صنعتی به نقدینگی، خاطرنشان کرد: براساس تصمیم اخیر رییس جمهور مقرر شد، هم شورای پول و اعتبار و هم وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی های لازم را جهت حمایت از واحدهای صنعتی انجام دهند، هرچند شرایط اقتصادی کشور هنوز مناسب نیست، اما سعی دولت برحل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تسهیلات از سه بخش وجوه تسهیلات، نرخ سود تسهیلات و تامین وثیقه ضمانت نامه آن تشکیل شده است، گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و اعتبارات در اختیار تلاش می کند تا اقدامات لازم جهت تسهیل دسترسی واحدهای تولیدی به تسهیلات را انجام دهد.
به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، سیدابریشمی با تاکید بر اینکه امیدواریم بانک ها نیز حمایت لازم را از تولید انجام دهند، خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه ای که با بانک صنعت و معدن منعقد شد، قرار است تسهیلاتی به واحدهای صنعتی ارایه دهد، همچنین از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نیز شرایط برای تسهیل صدور ضمانت نامه بانکی برای واحدهای تولیدی ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران توجه به کیفی سازی وتوسعه شهرکهای صنعتی موجود را از اولویت های این سازمان برشمرد و گفت: با وجود کمبودها و نواقصی که در شهرک صنعتی عجبشیر و مراغه وجود دارد این شهرکها ازجایگاه قابل قبولی از حیث زیرساخت های صنعتی برخوردار هستند و خوشحالم شهرک صنعتی این شهر در یکی از نقاط مناسب مکان یابی شده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها