Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

نیاز صنایع کوچک به 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات

دوشنبه، 13 مهر 1394 | Article Rating
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک کشور نیازمند 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش است.

سیدمحمدعلی سیدابریشمی در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان مراغه افزود: با وجود محدودیت‌های اعتباری در سال جاری، بانک صنعت و معدن 8هزار میلیارد ریال از این تسهیلات را پرداخت کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی توافق نامه‌ای با بانک صنعت و معدن منعقد کرده که در سال جاری حدود 20 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی و صنایع کوچک پرداخت کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از ابتدای سال 1393 تاکنون، این سازمان 10 درصد از اراضی صنعتی کشور را افزایش داده است و در راستای افزایش کیفیت، زیر ساخت‌ها و فضای محوطه‌ای شهرک‌های صنعتی موجود را در بهترین شرایط نگهداری می‌کند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایسنا، سید ابریشمی با اشاره به اینکه هم اکنون 758 شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری است، ادامه داد: تعداد شهرک‌های مصوب کشور 940 شهرک بوده و برنامه این سازمان برای توسعه شهرک‌ها در شهرستان‌هایی است که اراضی شهرک‌های قبلی رو به اتمام است.




ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها