Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برگزاری سومین همایش بین اللملی سنگ آهن ایران
 

برگزاری سومین همایش بین اللملی سنگ آهن ایران

ﺳﻪشنبه، 14 مهر 1394 | Article Rating
پروا سلطانی عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در نشست خبری انجمن سنگ آهن ازبرگزاری سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران در آذر ماه خبر داد و گفت: محور این همایش نقشه راه نسل سوم سنگ آهن ایران است و ما در شرایطی هستیم که بهبود فضای کسب‌وکار ضروری است و باید سعی کنیم زمینه افزایش مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های قبلی سنگ‌آهن در ایران اظهار کرد: در همایش اول موفق شدیم عوارض صادراتی سنگ آهن دانه‌بندی را برداریم و در همایش دوم نیز شرایطی برای بهبود روابط با دولت و مجلس شورای اسلامی ایجاد کردیم.

عضو هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران ضمن ابراز امیدواری از این که انجمن بتواند با برگزاری این همایش با توجه به تغییر قانون معادن در برنامه ششم توسعه شرایط خوبی را برای این بخش ایجاد کنیم افزود: امیدواریم در این همایش بتوانیم روی ایندکس قیمتی سنگ آهن ایران تاثیر‌گذار و از چند روز آینده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، سلطانی با اشاره به وضعیت رکودی کشور و دنیا گفت: در این شرایط ما از دولت انتظار داریم که کارهای امتحان شده در کشورهای دیگر را انجام دهند و در شرایط رکود اقتصادی قانون به شکل دیگری با بخش خصوصی و سرمایه‌گذار برخورد کند به‌طوری که علاوه بر کاهش هزینه‌ها شرایط بازار را برای ورود بخش خصوصی تسهیل کند.

وی ابراز امیدواری کرد که انجمن بتواند با برگزاری این همایش با توجه به تغییر قانون معادن در برنامه ششم توسعه شرایط خوبی را برای این بخش ایجاد کنیم. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال درباره اینکه آیا از شرکتهای معتبر بین المللی نیز برای حضور در سومین همایش سنگ آهن ایران دعوت شده است یا خیر؟ گفت: برنامه جامعی در این زمینه داریم و از شرکتهای معتبر خارجی و ذینفعان آنها و همچنین شرکای خارجی شرکتهای داخلی برای حضور در این همایش دعوت کرده ایم.

تصاویر
  • برگزاری سومین همایش بین اللملی سنگ آهن ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها