Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

خروج بازار مسکن از رکود در نیمه دوم سال

ﺳﻪشنبه، 14 مهر 1394 | Article Rating
نایب رئیس کمیته مسکن مجلس شورای اسلامی گفت : با رونق بخش های تولیدی کشور، بازار مسکن در نیمه دوم سال از رکود خارج می شود

مجید جلیل سرقلعه  افزود: در نیمه نخست امسال رکود بی سابقه ای بر بازار مسکن حاکم شد اما پیش بینی می شود با جذب سرمایه گذاران خارجی و رونق تولید، شاهد تحولات خوبی در حوزه مسکن باشیم.
وی ادامه داد: تصویب برجام و گشایش مراودات تجاری و اقتصادی با کشورهای اروپایی و تحولات پولی و مالی در کشور می تواند از رکود بازار مسکن جلوگیری و منجر به پویایی این حوزه شود.
جلیل سرقلعه تصریح کرد: بی شک مشکلات حوزه مسکن تنها به عملکرد وزارتخانه راه وشهرسازی مرتبط نیست و عوامل متعددی در این شکل گیری این وضعیت تاثیرگذاشته است.
به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح جامع مسکن در کمیسیون عمران مجلس خبرداد و گفت: تلاش می شود تا این طرح در نیمه دوم امسال به تصویب برسد.
جلیل سرقلعه افزود: شناخت وضع موجود، ترسیم چشم انداز آینده مسکن و تدوین برنامه های راهبردی و بلندمدت سه راهکار ساماندهی بازار مسکن در قالب این طرح جامع پیش بینی شده است.
برخی شهروندان به تصور اینکه با اجرای برجام قیمت مسکن کاهش می یابد از سرمایه گذاری در بخش مسکن اجتناب کرده و منتظر تحولات آینده هستند که این امر منجر به رکود بازار مسکن در نیمه اول امسال شد. 


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها