Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تسهیلات با کارمزد پایین به صنایع اعطا می شود

شنبه، 30 آبان 1394 | Article Rating
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر به استان هرمزگان از اعطای تسهیلات به صنایع با کارمزد پایین خبر داد.

سیدمحمد علی ابریشمی در نشست با صنعتگران این استان گفت: برای رفع مشکل کمبود نقدینگی ساز و کار جدیدی فراهم شده است که این موضوع از طریق بانک صنعت و معدن انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه مصوب شده 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار صنعتگران قرار گیرد، افزود: 2 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات را دولت و هشت هزار میلیارد ریال دیگر را بانکها تقبل می کنند.
به گفته ابریشمی، این تسهیلات از منابع ملی بوده و کارمزدشان کمتر از نرخ سایر بانکهاست.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابزارامیدواری کرد با پرداخت این تسهیلات، مشکل تعدادی از واحدهای صنعتی برطرف شده و آنها به چرخه تولید بازگردند.

** شفاف سازی هدف ماست
ابریشمی همچنین در گردهمایی معاونان پشتیبانی و منابع انسانی شرکت شرک های صنعتی سراسر کشور در این استان، شفاف سازی همه‎ امور را به عنوان یکی از اهداف سازمان نام برد و گفت: باید همه اقدامات شرکت و اطلاعات پروژه ها به طور کامل روی سایت قرار گیرد و افراد براساس وظایفشان به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
وی از ایجاد سیستم MIS و GIS به عنوان یکی از شاخص های شفاف سازی نام برد و افزود: تاکنون 240 شهرک در GIS هستند و امید است تا پایان سال همه شهرکها به این سیستم ملحق شوند تا سرمایه گذار با اطلاعات کافی سرمایه گذاری کند.
به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از زیرساخت های شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس و همچنین دو واحد صنعتی تولیدکننده تابلو برق و روغن نباتی بازدید کرد. 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها