Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تشریح عملیات مالی چادرملو
 

تشریح عملیات مالی چادرملو

شنبه، 30 آبان 1394 | Article Rating
رییس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرد: این شرکت در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه امسال، مبلغ 4059 میلیارد و 365 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 237 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

امیر غلامی همچنین به تشریح عملیات مالی این شرکت پرداخت و گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با انتشار صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه امسال خود بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در این دوره مبلغ 9842 میلیارد و 198 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشته است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره نیز مبلغ 4640 میلیارد و 945 میلیون ریال محاسبه شد، از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های اداری، عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 3859 میلیارد و 499 میلیون ریال محاسبه شد.


رییس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین با اشاره به افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به سود عملیاتی دوره و تحقق سود خالص دوره به مبلغ 4059 میلیارد و 365 میلیون ریال گفت: به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 5266 میلیارد و 883 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. 


تصاویر
  • تشریح عملیات مالی چادرملو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها