Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد قاینات در چه حال است؟!
 

فولاد قاینات در چه حال است؟!

ﺳﻪشنبه، 03 آذر 1394 | Article Rating

علی اکبر فلاحتی، عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد قاینات با بیان اینکه تاکنون در این پروژه 530 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده، گفت: در حال حاضر 6 حلقه چاه آب داریم که این چاه ها آب مورد نیاز پروژه را تأمین نمی کند و کمبود آب یکی از مهم ترین مشکلات این پروژه است.

وی همچنین دیروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی  درباره پیشرفت احداث این واحد اظهار داشت: طرح مجتمع فولاد قاین شامل دو واحد متصل است که محصول اسفنجی آن با 82 درصد پیشرفت فیزیکی و واحد فولادسازی با 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فلاحتی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون کل پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون 2.6 دهم درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 16 میلیارد تومان به این مجتمع اختصاص یافته است و همچنین از ابتدای امسال این پروژه به بخش خصوصی واگذار شد و مشکلات در بخش فاینانس چین رفع و رجوع شد وبا راه افتادن فاینانس بودجه پروژه حل می شود.

فلاحتی با بیان اینکه برای راه اندازی فاز نخست این کارخانه آب را به عنوان ماده خنک کننده نیاز داریم، افزود: از ابتدای این پروژه توافقاتی با شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی برای تأمین آب بسته شد و مقرر شد آب منطقه ای 3 حلقه چاه به صورت توافقی به ما بدهد و با تعداد چاه هایی که ما داریم جمع آن به 6 چاه می رسد اما هنوز کمبود آب یکی از مهم ترین مشکلات این پروژه است.


تصاویر
  • فولاد قاینات در چه حال است؟!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها