Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سه واحد تولید فولاد در منطقه آزاد اروند احداث می شود
 

سه واحد تولید فولاد در منطقه آزاد اروند احداث می شود

شنبه، 14 آذر 1394 | Article Rating

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، صنایع بزرگ در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر را از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند دانست و گفت: راه‌اندازی واحدهای صنعتی فولاد اشتغال جوانان را تامین کرده و نیاز بازارهای عراق را نیز تامین می‌کند. 


اسماعیل زمانی با اعلام آغاز عملیات اجرایی صنایع فولاد در شهرک صنعتی خرمشهر گفت: در برنامه توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر، ساخت سه واحد صنعتی تولید فولاد با ظرفیت پنج میلیون تن پیش‌بینی شده است.


زمانی درباره جرئیات سه واحد تولید فولاد این منطقه اظهار کرد: اکنون، فاز نخست صنایع فولاد کاوه با ظرفیت یک میلیون و 600 هزار تن تولید سالانه با پیشرفت 60درصد در حال ساخت است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین شرکت فولاد استیل کویت متعلق به سرمایه‌گذار کویتی به نام الخالدی و شرکت فولاد شهیدجهان‌آرای خرمشهر در فاز نخست با ظرفیت تولید یک میلیون و 600 هزار تن و در فاز دوم نیز با ظرفیت تولید یک میلیون و 600 هزار تن در شهرک صنعتی خرمشهر در حال اجرا است. 


به گزارش استیل ایران به نقل از دنیای اقتصاد، وی در ادامه با بیان اینکه در بخش صنایع سنگین همچون فولاد، به آب فراوان نیاز است، گفت: سرمایه‌گذاران صنایع فولاد می‌توانند با بهره‌گیری از زیرساخت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند و حمایت‌های این سازمان، برای رونق کسب‌وکار خود در این منطقه گام بردارند.



تصاویر
  • سه واحد تولید فولاد در منطقه آزاد اروند احداث می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها