Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
زنجیره تولید فولاد باید تکمیل شود
 

زنجیره تولید فولاد باید تکمیل شود

ﺳﻪشنبه، 17 آذر 1394 | Article Rating
رضا رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت صنعت فولاد کشور گفت: برای اینکه صنعت فولاد کشور از رکود فعلی خارج شده و به اهداف سند چشم انداز خود دست یابد، باید زنجیره تولید تکمیل شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از مهر، وی با اشاره به تفکیک وظایف دستگاه ها برای تقویت صنعت فولاد افزود: زنجیره  تولید فولاد، برنامه های آینده این صنعت و چگونگی عملیاتی شدن این اهداف باید پیگیری شود و در همین راستا موضوعاتی مانند جلوگیری از خام فروشی سنگ فولاد باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از این صنعت تصریح کرد: بخشی از مشکلات صنعت‌ فولاد مربوط به رکود در بازار جهانی و تلاطم صنعت فولاد است که پیشنهاداتی برای خنثی کردن آن مطرح و راهکارهای خروج این صنعت از رکود، در برنامه ششم و بودجه ۹۵ ارائه خواهد شد.

رحمانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر بدنبال این هستیم که رکود صنعت فولاد به بحرانی برای این حوزه تبدیل نشود، لازم است که دولت و بخش خصوصی وظایف خود را در این خصوص پیگیری کرده و رونق دوباره را به بخش فولاد برگردانند.




تصاویر
  • زنجیره تولید فولاد باید تکمیل شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها