Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
یک هفته‌ مهلت برای ارائه پیشنهادات نمایندگان فولاد
 

یک هفته‌ مهلت برای ارائه پیشنهادات نمایندگان فولاد

دوشنبه، 23 آذر 1394 | Article Rating
آخرین روز کاری هفته گذشته نمایندگانی از ۴دستگاه دولتی گرد هم آیند و برای جلوگیری از ادامه دار شدن بحران در این صنعت به راه‌حل‌های مختلفی بیندیشند.


در جلسه‌ای که برای حل مشکلات فولادی‌ها برگزار شد نمایندگانی از هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز حضور داشتند، از جمله دبیر انجمن فولاد ایران که خبر از مهلت یک هفته‌ای برای ارائه پیشنهادات نمایندگان فولاد داد و گفت: این مدت‌زمان در نظر گرفته شده تا بر اساس آن تمام موارد جمع‌بندی شده و سپس نتایج موردنظر در دستور کار قرار گیرد.

رسول خلیفه سلطانی در این‌باره می‌گوید: در جلسه روز چهارشنبه نمایندگانی از فولادی‌ها به‌ویژه فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، هرمزگان و فولاد خراسان و نماینده‌ای از بانک مرکزی، و همچنین نماینده‌ای از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور حضور داشتند تا پیشنهاداتی درباره مشوق‌های صادراتی و تعرفه‌ها برای بهبود وضعیت فولاد کشور ارائه شود.


وی می‌افزاید: در این زمینه یک هفته زمان تعیین شد تا تمام پیشنهادها برای این ۲ مورد اساسی که درحال‌حاضر در صنعت فولاد ایران از اهمیت فراوانی برخوردار است، ارائه شود و در جلسه بعدی تمام موارد جمع‌بندی شده و بر اساس آن تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

دبیر انجمن فولاد ایران خاطرنشان می‌کند: در این جلسه معاون اول رییس‌جمهوری و مدیر هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز حضور داشتند که این مسئله نشان از اهمیت موضوع فولاد و جایگاه آن درکشور دارد زیرا با شرایط پیش آمده لازم است تصمیمات اساسی در این‌باره اتخاذ شود. 

وی درباره تاثیرگذاری این جلسه در شرایط صنعت فولاد ایران بیان می‌کند: به‌طور قطع این جلسه و پیشنهادهایی که قرار است در جلسه بعدی مطرح شود در از بین رفتن رکود بازار فولاد و بهتر شدن شرایط تاثیرگذار خواهد بود زیرا برای برون رفت از بحران فعلی فولاد لازم است نظرهای مختلف جمع‌آوری شده و براساس مشورت‌های گروهی تصمیم نهایی گرفته شود. 

به گزارش استیل ایران به نقل از گسترش صمت، خلیفه سلطانی تاکید می‌کند: بر اساس تصمیمی که در این جلسه گرفته شد باید اطلاعات لازم استخراج شده و پیشنهادهایی که جنبه کاربردی دارد، ارائه شود تا براساس آن بتوان تصمیمات اساسی و درستی اتخاذ کرد.

تصاویر
  • یک هفته‌ مهلت برای ارائه پیشنهادات نمایندگان فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها