Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ایجاد بازارهای صادراتی آفریقایی و اروپایی فولادهرمزگان
 

ایجاد بازارهای صادراتی آفریقایی و اروپایی فولادهرمزگان

پنجشنبه، 26 آذر 1394 | Article Rating
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از برنامه ریزی این شرکت برای صادرات به بازارهای آفریقایی و همچنین بازارهای اروپایی و ترکیه خبر داد.


امیرمسعود هراتیان در حاشیه نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه در هتل آتلانتیس پالم دبی اظهار کرد: یکی از دستورکارهای اصلی هلدینگ فولاد مبارکه، توسعه صادرات و ایجاد بازارهای جدید صادراتی است و در همین راستا فولاد هرمزگان بهترین موقعیت را برای توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید دارد.

وی افزود: برنامه‌های گسترده برای صادرات به بازارهای جدید از جمله آفریقا، اروپا و ترکیه داریم و در همین راستا و در حاشیه کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه نیز مذاکراتی در دست انجام است.


هراتیان درباره نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه گفت: شرکت در کنفرانس‌هایی از این دست با دو هدف انجام می‌شود. هدف اول استفاده از مطالبی است که در داخل کنفرانس و در پنل‌ها ارائه می‌شود و مباحثی که در خصوص پیش‌بینی بازار، احداث کارخانه‌های جدید، تولید جهانی، اقتصاد جهانی و ... مطرح می‌شوند. هدف دوم و مهمتر این است که در حاشیه این کنفرانس‌ها ارتباطات بین فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه فولاد شکل گرفته و تقویت می‌شود. حضور ما در این کنفرانس در زمینه تحقق هدف دوم تاکنون مفیدتر بوده است.


وی درباره برنامه های صادراتی فولاد هرمزگان گفت: یکی از دستورکارهای اصلی در قالب هلدینگ فولاد مبارکه ایجاد بازارهای صادراتی است و فولاد هرمزگان به دلیل موقعیت بسیار خوب از این پتانسیل برخوردار است تا بازارهای جدیدی برای صادرات ایجاد کند. بازار آفریقا برای ما بسیار مهم است و در حال کار کردن روی آن هستیم. همینطور برای صادرات به اروپا و ترکیه نیز در حال انجام مذاکراتی هستیم.


به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، وی همچنین درباره ی لغو تحریم ها افزود: قبل از این اتفاقات و قبل از برطرف شدن تحریم‌ها، ما فعالیت خود را شروع کرده بودیم. برداشته شدن تحریم‌ها و باز شدن فضای ارتباطات برای ما مانند باز شدن بال‌های گسترده‌ای خواهد بود تا بتوانیم فعالیت‌های خود را از این طریق توسعه دهیم و حداکثر استفاده را از این فضا ببریم.



تصاویر
  • ایجاد بازارهای صادراتی آفریقایی و اروپایی فولادهرمزگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها