Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نجات صنعت فولاد بریتانیا به وسیله معافیت‌های مالیاتی
 

نجات صنعت فولاد بریتانیا به وسیله معافیت‌های مالیاتی

دوشنبه، 30 آذر 1394 | Article Rating
از زمانی که واردات ارزان فولاد به بریتانیا منجر به بسته شدن بسیاری از واحدهای تولیدی و کاهش هزاران شغل شده، صنعت فولاد به شدت ضربه خورده است؛ اما به نظر می‌رسد دولت بریتانیا برای مقابله با این بحران، آمادگی لازم را ندارد.

کمیته کسب و کار پارلمان بریتانیا، وزرای دولت را به دلیل نداشتن یک سیستم هشدار در محل و عدم فشار برای اقدام سریع در سطح اتحادیه اروپا سرزنش کرده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز از بلومبرگ، در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، این کمیته اعلام کرد که تمرکز اولیه به جای حفظ واحدهای تولیدی روی کارگرانی بوده که شغل خود را از دست داده‌اند.


شرکت‌های فولاد ساهاویریا بریتانیا در ماه اکتبر اعلام کرد واحد تولید خود را در ردکار (در شمال انگلستان) تعطیل خواهد کرد. تاتا استیل، دیگر تولیدکننده بزرگ کشور،‌ نیز بسیاری از مشاغل خود را در سال جاری حذف کرده بود.

یاین رایت، رئیس کمیته و قانونگذار مخالف حزب کارگر اعلام کرد:‌ «دولت در حال حاضر با بحران فولاد مواجه است و باید نسبت به آن اقدام کند. ولی فعالیت های اخیر به تفسیر نیاز دارند تا به نتایج ملموس برای ثبات جامعه و صنعت منجر شود. فولاد یک صنعت استراتژیک است.‌» 

این کمیته خواسته است که برای کمک به نجات صنعت فولاد بریتانیا،‌ معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شود.


تصاویر
  • نجات صنعت فولاد بریتانیا به وسیله معافیت‌های مالیاتی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها