Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رفع موانع سرمایه‌گذاری در معدن
 

رفع موانع سرمایه‌گذاری در معدن

یکشنبه، 06 دی 1394 | Article Rating

محمدرضا نعمت‌زاده در هفدهمین جلسه شورای مشورتی امور معادن با بیان این که باید با انجام مطالعات، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، ریسک‌پذیری، تلاش مضاعف و...موانع سرمایه‌گذاری در معادن را شناسایی و آنها را برطرف کنیم، افزود: برای بخش معدن همچون بخش صنعت نیاز است تا استراتژی مستقلی تدوین شده و در آن سیاست‌ها، اهداف کمی و کیفی، تسهیل در سرمایه‌گذاری‌ها، انجام صادرات و ... به‌عنوان راهنمای دائمی در بخش معدن آورده شود.

به گفته نعمت‌زاده، جذب و ترغیب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌سوی بخش معادن کشور نیازمند اطلاع‌رسانی و شفافیت در معرفی آنها است. 


جعفر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت نیز گفت: باید پول معدن در خود معدن سرمایه‌گذاری شود همچنین همراهی بانک‌ها، موسسات مالی و صندوق‌ها در تقویت بخش معدن اثر بسزایی دارد. 


وی افزود: باید درکنار معادن کشور واحدهای مهندس مشاور ایجاد و تقویت شود. به گفته سرقینی، افرادی که خواهان ورود به سرمایه‌گذاری در بخش معدن هستند باید دارای صلاحیت‌های لازم فنی، مالی و تجربه باشند. 


به گزارش استیل ایران به نقل از شاتا، محمدرضا بهرامن، نایب رئیس خانه معدن نیز در این جلسه گفت: بخش معدن به‌عنوان پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌شود. به گفته بهرامن، گاهی قوانین و مقررات دست‌وپاگیر مانع ورود سرمایه‌گذاران به این بخش می‌شود.


تصاویر
  • رفع موانع سرمایه‌گذاری در معدن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها