Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
كارخانه مجتمع فولاد صنعت بناب چه خواهد شد؟!
 

كارخانه مجتمع فولاد صنعت بناب چه خواهد شد؟!

یکشنبه، 13 دی 1394 | Article Rating
مدير روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: چرخ كارخانه مجتمع فولاد صنعت بناب تعطيل نخواهد شد.


نورالله خيري افزود: متاسفانه صدور مجوزهاي تاسيس و بهره برداري كارشناسي نشده براي ايجاد مراكز متعدد و مشابه در منطقه بدون مطالعه نياز بازار هدف باعث شد اكثر كارخانجات صنعتي با مشكل عدم استفاده از ظرفيت كامل روبه رو شوند و از طرف ديگر ركود حاكم بر اقتصاد كشور موجب بروز مشكلات زيادي در اين صنعت شده است. بطوري كه چندين شركت فعال در اين زمينه نيز با عدم استفاده از ظرفيت كامل مواجهند و برغم توليد سبدكامل محصولات فولادي با بالاترين كيفيت و با داشتن حدود يك هزار و 800 نفر پرسنل از اين قاعده مستثني نبوده و كاهش توليد داشته است.

وي اذعان كرد: برغم مشكلات پيش آمده به فضل الهي و با تلاش و كوشش مديريت ارشد مجموعه و كاركنان مجرب و تلاشگر چرخ اين كارخانه همچنان مي چرخد و تعطيل نخواهد شد.

مدير روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص تعطيلي برخي خطوط اين واحد بزرگ توليدي اظهار كرد: تعدادي از خطوط اين مجتمع فعال بوده و در حال توليد هستند و همانطوري كه گفته شد چرخ اين كارخانه در حركت است و مديران اين واحد از فرصت پيش آمده استفاده كرده و تعميرات ساليانه و بهسازي خطوط توليد و ماشين آلات را در دستور كار دارند.

تصاویر
  • كارخانه مجتمع فولاد صنعت بناب چه خواهد شد؟!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها