Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
وضعیت بازار آهن در اصفهان
 

وضعیت بازار آهن در اصفهان

یکشنبه، 20 دی 1394 | Article Rating

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان اصفهان گفت: با توجه به رکود سایه ‌انداخته بر بازار مسکن، ساخت‌وساز عملاً در اصفهان تعطیل شده است و تولیدات آهن‌آلات داخلی در انبارها باقی مانده و اکنون با رکود ۹۰ درصدی مواجه هستیم.

اکبر شمشیری پیرامون وضعیت بازار آهن در اصفهان اظهار داشت: بازار آهن به دلیل توقف ساخت و ساز و عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، در وضعیت رکود قرار دارد.

وی افزود: با پایان یافتن ساخت مسکن مهر در اصفهان و با توجه به رکود سایه ‌انداخته بر بازار مسکن، ساخت و ساز عملاً در اصفهان تعطیل شده و تولیدات آهن‌آلات داخلی در انبارها باقی مانده و اکنون با رکود 90 درصدی مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان اصفهان گفت: اکنون 25‌درصد از آهن‌فروشان اصفهانی پروانه فعالیت خود را باطل کردند و به مشاغل دیگر و یا جمعیت بالای بیکاران پیوستند.

وی با اشاره به قیمت آهن بیان کرد: قیمت آهن در حال حاضر معقول است و در 2 سال گذشته با کاهش 45 درصدی قیمت مواجه بودیم.

شمشیری با اشاره به راهکار مقابله با رکود ایجاد شده در بازار آهن خاطرنشان کرد: باید تعرفه واردات آهن افزایش یابد به‌صورتی که قیمت آهن وارداتی از آهن داخلی پایین‌تر نباشد؛ همچنین طرح‌های عمرانی، پل‌سازی، جاده‌سازی دوباره به مرحله اجرا دربیایند و رکود ایجاد شده در بازار مسکن نیز از بین برود.






منبع: تسنیم

تصاویر
  • وضعیت بازار آهن در اصفهان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها