Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

یکشنبه، 20 دی 1394 | Article Rating

همزمان با تعطیلی بازارهای جهانی بازار ارز و طلای داخلی نسبت به روز گذشته نوسان چندانی نداشت و دلار در تابلوی صرافی ها ۳۷۲۷ تومان و سکه تمام بهار آزادی ۹۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورد.

به‌گزارش استیل ایران به نقل ا تسنیم، صرافی های خیابان فردوسی در نخستین روز هفته دلار را با قیمت 3727 تومان، پوند را با قیمت 5420 تومان و یورو را با قیمت 4065 تومان به مردم فروختند.

آنطور که فعالان بازار می گویند تحولات سیاسی منطقه، کاهش قیمت نفت، کاهش عرضه ارز در بازار و کسری بودجه دولت مهمترین دلایل افزایش قیمت دلار می باشند.

قیمت‌های درج شده از طلا و سکه در تابلوی صرافی ها و سکه فروش ها نیز حکایت از نوساناتی جزئی در این بازار نسبت به روز قبل دارد.

هر اونس طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی 1104.8 دلار و هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی با قیمت 98 هزار و 170 تومان قیمت خورد.

برهمین اساس در بازار سبزه میدان، هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 961هزار و 500 تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 960 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 483 هزار تومان، ربع‌سکه 264 هزار تومان و هر قطعه سکه یک‌گرمی نیز 172 هزار تومان قیمت گذاری شد و به فروش رسید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها