Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
شرکت آرسلور میتال اوکراین یک میلیون تن فولاد به ایران صادر کرد
 

شرکت آرسلور میتال اوکراین یک میلیون تن فولاد به ایران صادر کرد

شنبه، 26 دی 1394 | Article Rating

مدیر بازاریابی شرکت آرسلورمیتال Kryvyi Rih بزرگترین مجتمع فولادسازی اوکراین از صادرات یک میلیون تنی فولاد آرسلورمیتال به بازار ایران از طریق قزاقستان خبر داد.

ویریندر بهادر گرگ با اشاره به اینکه شرکت آرسلور میتال در حال حاضر بزرگترین فولادساز جهان است و حضور فعالی نیز در بازار اغلب مناطق جهان دارد، گفت: بازار خاورمیانه برای آرسلورمیتال از اهمیت زیادی برخوردار است و در حال حاضر نیز در بازار این منطقه حضور فعالی داریم و در همایش‌ها و کنفرانس‌های مربوط به فولاد نیز در این منطقه حضور پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه آرسلورمیتال در بیش از 60 کشور دنیا شعبه و دفتر دارد، افزود: آرسلورمیتال همه انواع فولاد و محصولات فولادی را تولید می‌کند و محدودیتی از این بابت ندارد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ماین نیوز مبنی بر اینکه ارزیابی شما از وضعیت فعلی بازار فولاد چیست؟ توضیح داد: بازار جهانی فولاد هم‌اکنون شرایط پرچالشی را سپری می‌کند و البته ما هم تقریبا خود را با شرایط بازار تطبیق داده‌ایم. از سوی دیگر آرسلورمیتال دارای مزیت‌هایی است که باعث شده بتواند شرایط بحرانی را راحت‌تر طی کند. ما مزیت برند داریم، مزیت ارتباط قوی با مشتریانمان را داریم و در همین حال از لجستیک قوی نیز در دنیا برخوردار هستیم. این مزیت‌ها باعث شده است تا قدرت رقابت آرسلورمیتال در بازار جهانی افزایش یابد.

مدیر بازاریابی شرکت آرسلورمیتال Kryvyi Rih درباره عملکرد چین در بازار جهانی فولاد نیز توضیح داد: چین همچنان به تاثیر منفی خود بر بازار فولاد ادامه می‌دهد. ما نمی توانیم صددرصد روی بازار چین حساب باز کنیم و البته در همین بازار حاشیه امن خوبی برای برندهای معتبر فولادی وجود دارد و بر همین اساس به کار با مشتریان خود ادامه می‌دهیم. اما باز هم تاکید می‌کنم که نمی‌توانیم صرفا بر بازار فولاد چین متکی باشیم.

ویریندر بهادر گرگ در خصوص بازار سنگ آهن و افت قیمت ها نیز گفت: آرسلورمیتال در حوزه معدنکاری نیز حضور دارد و در این زمینه سیاست‌ها به گونه‌ای بوده که بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خود را با شرایط بازار تطبیق دهیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، وی درباره پیش‌بینی خود از بازار آینده فولاد نیز گفت: به نظر من بازار فولاد ظرف چند ماه آینده تقریبا باثبات خواهد بود و شاید اندکی بهبود را نیز شاهد باشیم. از سوی دیگر پیش‌بینی ما این است که بازار فولاد اروپا ظرف چند ماه آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

مدیر بازاریابی شرکت آرسلورمیتال Kryvyi Rih در خصوص بازار فولاد خاورمیانه به ویژه قطر به دلیل برگزاری جام جهانی 2020 در آن گفت: ما در بسیاری از ساخت‌وسازهای قطر از جمله در زیرساخت‌ها و استادیوم‌های این کشور حضور فعال داشته‌ایم و بسیاری از این پروژه‌ها نیز اجرایی شده اند. اما الان بخش ساخت‌وساز قطر دچار رکود شده است.

به گفته ویریندر بهادر گرگ، آرسلورمیتال حدود یک میلیون تن فولاد را از طریق قزاقستان به صورت حمل دریایی به ایران صادر می‌کند.

به گزارش ماین نیوز، شرکت Kryvorizhstal بزرگترین مجتمع فولادسازی کشور اوکراین بوده که در شهر Kryvyi Rih واقع شده است. این شرکت در سال 2005 توسط میتال استیل یکی از مهمترین شرکت های اقتصادی فعال در اوکراین و در عین حال یکی از تولیدکنندگان مطرح فولاد در جهان خریداری شد. این شرکت در سال 2014 معادل 6.3 میلیون تن فولاد و 5.6 میلیون تن محصولات نورد تولید کرد.

تصاویر
  • شرکت آرسلور میتال اوکراین یک میلیون تن فولاد به ایران صادر کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها