Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پروژه فولاد قائم مجدد راه اندازی می شود
 

پروژه فولاد قائم مجدد راه اندازی می شود

یکشنبه، 27 دی 1394 | Article Rating
مهندس صادقی ضمن بازدید از پروژه قائم در جلسه ای با حضور معاون بهره برداری و دیگر مدیران این حوزه وحوزه برنامه ریزی و توسعه بر راه اندازی و توسعه این پروژه تا ظرفیت مورد نظر تاکید نمود .


وی در این جلسه ضمن بررسی آخرین اقدامات انجام گرفته و برنامه های در دست اقدام در پروژه قائم، نظرات خود جهت شکوفایی و بهره وری این پروژه را مطرح کرد .
 

مدیر عامل شرکت در این جلسه ضمن یادآوری خاطرات دوران ساخت و افتتاح پروژه قائم ، هدف اصلی پروژه را نه به عنوان یک طرح علمی و تحقیقاتی بلکه به عنوان یک پروژه تولیدی و اقتصادی در تولید آهن اسفنجی با روش احیاء مستقیم معرفی نمود .

وی از مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه خواست که با تشکیل دو کمیته فنی و بهره برداری و توسعه و بااستفاده از نیروهای فنی و کارشناسی ذوب آهن و برگزاری جلسات متوالی و گفتگو پیرامون مراحل اجرایی توسعه پروژه ، حداکثر تا 6 ماه آینده اهداف مورد نظر را محقق سازند .

در این بازدید مهندس افضلی معاون بهره برداری شرکت گفت : تامین نیروی انسانی مورد نظر برای پروژه  با توجه به نیروهای سابق شاغل در این پروژه جهت راه اندازی مجدد طرح قائم پیگیری شده و منتظر رسیدن 50 هزار تن گندله برای راه اندازی آن هستیم .


تصاویر
  • پروژه فولاد قائم مجدد راه اندازی می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها