Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مصرف فولاد در چین کاهش یافت
 

مصرف فولاد در چین کاهش یافت

یکشنبه، 27 دی 1394 | Article Rating
بر اساس اعلام گروه ارائه دهنده آمار کالای پلاتز، انتظار می رود سفارشات داخلی جدید شرکت های فولاد چین در ماه ژانویه کاهش یافته و قیمت ها نیز برای هردو نوع محصول فولاد افزایش پیدا کند.


شاخص فولاد چین پلاتز برای ماه ژانویه با رشد 1.62 واحدی نسبت به ماه دسامبر به 24.45 واحد از 100 واحد ممکن رسید. مقدار شاخص در ماه ژانویه برای چهارمین ماه متوالی زیر 50 واحد گزارش شد. ارقام بالای 50 واحد نشان دهنده رشد و زیر 50 نشان‌دهنده کاهش خواهد بود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، چشم‌انداز سفارشات صادرات در ماه ژانویه نسبت به ماه دسامبر 10 واحد افزایش یافته و به 34.03 واحد رسیده است، در حالی که انتظارات برای سفارشات داخلی جدید نسبت به ماه گذشته ثابت باقی مانده‌ است.

پل بارتولومئو، کارشناس فولاد و موادخام پلاتز اعلام کرد: «شاخص نشان‌دهنده قطع ارتباط میان انتظارات سفارشات جدید فولاد و چشم‌انداز قیمتی است. شرکت‌کنندگان بازار نسبت به قیمت‌ها دید بهتری دارند و از نظر آنها قیمت‌ها از اواسط ماه دسامبر افزایش خواهد داشت ولی در مورد تقاضای داخلی و خارجی اعتماد کمتری دارند.»

به گزارش شانگهای دیلی، شاخص موجودی ذخایر فولاد چین با رشدی 10.98 واحدی نسبت به ماه دسامبر، در ماه ژانویه به 55.92 واحد رسید که نشان از روند به روشد ذخایر فولاد چین دارد.

تصاویر
  • مصرف فولاد در چین کاهش یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها