Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کلنگ‌زنی کارخانه فولاد دنا آسیا مارگون بویراحمد
 

کلنگ‌زنی کارخانه فولاد دنا آسیا مارگون بویراحمد

یکشنبه، 04 بهمن 1394 | Article Rating
فرماندار شهرستان بویراحمد از کلنگ زنی و بهره‌برداری ۱۲۵ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی کارخانه فولاد دنا آسیا مارگون بویراحمد از جمله مهمترین این پروژه‌ها است.


محمد کاظم نظری عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: 125  پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بیش از 730 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شهرستان بویراحمد به مرحله بهره برداری و یا کلنگ زنی می‌رسند .


نظری خاطرنشان کرد: امید است با بهره برداری از این طرح‌ها و برخورداری مردم شهرستان از مواهب چنین طرح‌هایی شاهد تحول و شکوفایی بیشتری در سطح شهرستان باشیم .


وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها برای یک هزار و 894 نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود، بیان کرد: اشتغالزایی طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی  قابل افتتاح یک هزار و 44 نفر است که سهم اشتغال‌زایی پروژه‌های کلنگ زنی نیز 850 نفر را شامل می‌شود.


نظری با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر اتمام طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا است، عنوان کرد: تعداد 118 پروژه و طرح اقتصادی به مرحله بهره برداری می‌رسند که از این تعداد 94 پروژه عمرانی و  24 طرح کارخانه اقتصادی و مابقی طرح گلنگ زنی هستند.


فرماندار بویراحمد افزود: اعتبار هزینه شده جهت افتتاح  و اتمام طرح‌ها و  پروژه‌های فوق 124 میلیارد تومان است.


فرماندار بویراحمد تصریح کرد: مهم‌ترین طرح اقتصادی کلنگ زنی در این شهرستان کارخانه فولاد دنا آسیا و کنسانتره ، گندله آهن اسفنجی  با اعتباری نزدیک به 600 میلیارد تومان و اشتغالزایی 850 نفر در شهرک صنعتی سقاوه بخش مارگون است.


تصاویر
  • کلنگ‌زنی کارخانه فولاد دنا آسیا مارگون بویراحمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

یکشنبه, 04 بهمن,1394

کاربر ناشناس

خوبه بازم به یاد این این منطقه محروم افتادن و یکاری واسه جوانان منطقه کردن

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها