Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
روند ادامه دار افزایش قیمت میلگرد صادراتی چین
 

روند ادامه دار افزایش قیمت میلگرد صادراتی چین

پنجشنبه، 19 فروردین 1395 | Article Rating

صادرکنندگان چینی سه شنبه گذشته مجددا قیمت‌های میلگرد صادراتی خود را افزایش دادند، زیرا قیمت‌های داخلی حتی بعد از دوم تا چهارم آوریل؛ تعطیلات بزرگداشت مردگان هم همچنان قوی بود.

به گزارش پلاتس چندین کارخانه که با پلاتس در ارتباط هستند تاکید دارند که در حال حاضر تولیدات خود را مستقیما به بازار داخلی می‌فرستند جایی که آنها می‌توانند با قیمت‌های بالاتری فروش داشته باشند. ارزیابی پلاتس برای میلگرد با قطر 16 تا 20 میلی‌متر نیم دلار افزایش داشت و به 334 تا 337 دلار فوب چین رسید. در هنگ‌کنگ یک تاجر، میلگرد را با قیمت 340 دلار سی اف آر هنگ کنگ فروخته است.

افزایش پیشنهادهای چین فراتر از سطوح معاملات قبل از تعطیلات بزرگداشت مردگان است. در روز سه‌شنبه گذشته پیشنهادها در محدوده 360 تا 385 دلار سی اف آر هنگ‌کنگ بود که در مقایسه با جمعه گذشته حداقل 10 دلار افزایش داشت. یک دلال هنگ‌کنگی با اشاره به پیشنهادهای چینی‌ها گفت قیمت‌ها دیوانه‌کننده است. باوجود افزایش قیمت‌ها کسی فکر نمی‌کند که سطوح پیشنهادی جدید مورد قبول واردکنندگان هنگ کنگی قرار گیرد. یک کارخانه چینی می‌گوید: در هفته گذشته خریداران حتی پیشنهاد 355 دلار سی‌اف‌آر را هم نمی‌پذیرفتند. منبعی نزدیک به یک کارخانه در شمال چین گفت: کارخانه آنها ترجیح می‌دهد بیشتر بر بازار داخلی متمرکز شود، مگر اینکه کارکنان فروش آنها بتوانند پیشنهادهای صادراتی با قیمتی معادل بازار داخلی یعنی حدود 355 تا 360 دلار FOB بیابند.

به گزارش استیل ایران به نقل از دنیای اقتصاد، در روز سه‌شنبه پیشنهادهای چینی‌ها به سنگاپور حدود 350 تا 360 دلار سی‌اف‌آر بود و یک تاجر گفت برای محموله‌های اواخر ماه مه ‌قیمت 340 دلار سی اف آر را پیشنهاد می‌دهد که برابر است با 338 دلار فوب و 12 دلار هزینه حمل با کشتی در ازای هر تن. او افزود: می‌تواند پیشنهادهای رقابتی‌تری را هم مطرح کند، زیرا هنوز موجودی قبلی میلگرد را در اختیار دارد همان‌طوری که تعداد بسیاری از تجار بزرگ دیگر هم چنین وضعی دارند.

تصاویر
  • روند ادامه دار افزایش قیمت میلگرد صادراتی چین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها