Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پاسخ سازمان امور مالیاتی به ادعای شرکت آریان فولاد
 

پاسخ سازمان امور مالیاتی به ادعای شرکت آریان فولاد

دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 | Article Rating

سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به اعتراض مدیرعامل شرکت آریان فولاد در مورد نحوه رسیدگی عدم اجرای تبصره 2 ماده 97 قانون مالیاتهای مستقیم توضیحاتی داد.

به گزارش استیل ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سازمان امور مالیاتی طی گزارشی فرآیند مربوط به نحوه رسیدگی مالیات عملکرد سالهای 1387 لغایت 1392 شرکت آریان فولاد را ارائه کرد.

در این گزارش سوابق اظهارنامه عملکرد شرکت در سالهای مذکور، گزارش گروه رسیدگی به دفاتر مودی، تعیین درآمد مشمول مالیات، پرونده های کمیسیون حل اختلاف مالیاتی و نیز متمم عملکرد سالهای مذکور به تشریح بیان شده است.

این گزارش می افزاید، علی رغم مراجعات مکرر و برگزاری جلسات متعدد در حضور مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین و معاونت های مالیاتی شهرستانها و شرکت آریان فولاد هیچ گونه همکاری در خصوص ارائه اسناد و مدارک مثبته در خصوص ادعای خود ننموده است، لذا اداره امور مالیاتی مربوطه نیز با رعایت جمیع جهات قانونی نسبت به رسیدگی و تعیین درآمد مشمول مالیات شرکت اقدام نموده است.

بر اساس این گزارش، شرکت مذکور از بدو تاسیس (1384)، تاکنون علاوه بر کتمان درآمد، هیچگونه پرداختی به عنوان مالیات عملکرد بابت بدهی های مالیاتی به اداره امور مالیاتی مربوطه نداشته است.

طبق ماده 181 قانون مالیاتهای مستقیم، اطلاعات متقنی از مدیرعامل شرکت های آریان فولاد به دست آمده و با توجه به کتمان درآمد این مودی، دستورات لازم به معاون مالیاتهای مستقیم و مدیرکل هیات های حل اختلاف در خصوص تعیین تکلیف مالیات مربوطه از سوی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور داده شد.

تصاویر
  • پاسخ سازمان امور مالیاتی به ادعای شرکت آریان فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها