Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کوره های فولاد سازی چین روشن می ماند؟
 

کوره های فولاد سازی چین روشن می ماند؟

دوشنبه، 10 خرداد 1395 | Article Rating
ولید فولاد چین در 94 کارخانه فولاد سازی که با انجمن آهن و فولاد این کشور در ارتباط هستند در اواسط ماه می یعنی از 11 تا 20 می روزانه به 1 میلیون و 75 هزار تن رسید که نسبت به اوایل ماه می 2 درصد افزایش داشته است و یک رکورد جدید افزایش تولید از اواسط ژوئن سال گذشته می باشد .

موجودی محصولات فولادی در کارخانه های مهم فولاد تا 20 می 13 میلیون و 98 هزار تن بوده که در مقایسه با 10 می 3 دهم درصد افزایش داشته است . موجودی محصولات فولادی در تاریخ 10 ماه می سال قبل 13 میلیون و 82 هزار تن بود و در 10 می سال جاری به 13 میلیون و 94 هزار تن رسیده است .   
انجمن آهن و فولاد چین تخمین زده که کل تولید کارخانه های عضو  و غیر عضو این انجمن در اواسط ماه می روزانه 2 میلیون و 35 هزار تن بوده که در مقایسه با تولید 10 روز اول ماه می 2 درصد افزایش داشته است . 
افزایش تولید در نیمه ماه می بدلیل تقویت قیمت های فولاد بود که کارخانه ها را به راه اندازی مجدد کوره بلندها تشویق کرد درحالیکه در سال گذشته و اوایل سال 2016 بعلت شرایط ضعیف بازار این کوره ها متوقف بودند .  
یک تاجر از شانگهای که با Platts در ارتباط است گفت : در واقع من معتقدم که تولید فولاد تا ماه ژوئن همچنان صعودی باقی خواهد ماند و شروع بکار مجدد کوره بلندها تا ماه ژوئن برای رسیدن به ظرفیت تولید کامل ادامه خواهد داشت . 
یک کارشناس بازار فولاد از شانگهای می گوید : فولادسازان سعی داشتند شرایط خود را متوازن کنند اما ضرر و زیان ها دیگر برای آنها قابل تحمل نبود و در حال حاضر انتظار کاهش چشمگیر تولید از سوی آنها بی فایده است . 
به گزارش استیل ایران به نقل از معدن24، منبعی نزدیک به یک کارخانه در شرق چین گفت : مطمئنم دیر یا زود کارخانه ها مجبور به کاهش تولید خواهند شد زیرا هیچ بهبود قابل توجهی در بخش صنعتی چین دیده نمی شود و برای افزایش اخیر تولید ، تقاضائی وجود ندارد .     

تصاویر
  • کوره های فولاد سازی چین روشن می ماند؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها