Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
لزوم وجود مدیریت یکپارچه در صنعت فولاد
 

لزوم وجود مدیریت یکپارچه در صنعت فولاد

دوشنبه، 16 دی 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد اعمال مدیریت یکپارچه در صنعت فولاد را گامی موثر جهت خروج از رکود و بازگشت رونق به این صنعت برشمرد.
رضا شهرستانی در گفتگو با خبرنگار «فولاد نیوز»، ضمن بیان این مطلب افزود: سیستم مدیریت یکپارچه در صنعت فولاد سبب گردش نقدینگی می شود و می توان حداکثر استفاده و سود را با کمترین هزینه به دست آورد.
وی افزود: در حال حاضر این سیستم در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران نیز با توجه به تورم موجود و بهره های بالای بانکی استفاده از این سیستم می تواند کمک های خوبی به صنعت سرمایه بر فولاد کند.
مدیر عامل شرکت نورد و قطعات فولادی افزود: سیستم مدیریت یکپارچه سیستمی است که انسان در آن دخیل نیست بنابراین اطلاعات صحیحی به مدیریت انتقال داده می شود و مدیریت می تواند از تغییرات به روز شده در سطح دنیا آگاه شده و از آن ها کمال استفاده را کند و خود را با شرایط جهانی وفق دهد.
شهرستانی افزود: در حال حاضر سازمان ها برای دستیابی به مزایای رقابتی و عملکرد در سطح جهانی و آگاهی از تغییرات به وجود آمده در جهان نیاز به اعمال یک چنین مدیرت هایی دارند و صنعت فولاد ما نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد.
وی در پایان گردش نقدینگی، رضایت تولیدکننده و مشتری، تعامل با دیگر بخش های مرتبط در صنعت فولاد و آگاهی از تغییرات روز در سطح دنیا را از نتایج خوب مدیریت یکپارچه دانست. 
تصاویر
  • لزوم وجود مدیریت یکپارچه در صنعت فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها