Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کارگران فولاد زرند ایرانیان ۴ ماه گذشته دستمزد دریافت نکرده اند
 

کارگران فولاد زرند ایرانیان ۴ ماه گذشته دستمزد دریافت نکرده اند

یکشنبه، 06 تیر 1395 | Article Rating
کارگران پیمانی کارخانه گندله سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری مانا در این واحد مشغول کارند در ۴ ماه گذشته دستمزد دریافت نکرده اند.


تامین نشدن منابع مالی شرکت های پیمانکاری در شرکت فولاد زرند ایرانیان از سوی پیمانکار چینی بهانه ای شده تا دستمزد کارگران شرکتهای پیمانکاری از جمله شرکت مانا از اسفند ماه سال ۹۴ تا هم اکنون پرداخت نشود.

طبق اظهارات منابه کارگری در این واحد تولیدی ،پیمانکار چینی باید صورت وضعیت های مالی پیمانکاران را به موقع به هلدینگ شرکت پرداخت کند تا کارفرما بتواند مطالبات مزدی کارگران را پرداخت کند. اما این موضوع به دلایلی که کارگران شاغل درشرکت مانا از ان بی خبرند با تاخیر همراه بوده است.

بصورت مشخص کارگران این واحد به سایر رسانه گفته اند قرار شده پیمانکار چینی اواسط هفته جاری مبلغی را از سوی هلدینگ به حساب شرکت مانا پرداخت کند با این حال کارگران امیدو ارند در این بین بخشی از معوقات مزدی آنان پرداخت شود.

طبق اظهارت کارگران شرکت پیمانکاری مانا به طور قطع مشکلات اصلی شرکت مانا تامین نشدن منابع مالی آن است . در صورت فراهم شدن منابع مالی قرار است دو ماه از مطالبات معوقه کارگران به زودی پرداخت شود.

تصاویر
  • کارگران فولاد زرند ایرانیان ۴ ماه گذشته دستمزد دریافت نکرده اند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها