Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تاسیس واحد بزرگ فولاد دنا آسیا در کهگیلویه و بویراحمد
 

تاسیس واحد بزرگ فولاد دنا آسیا در کهگیلویه و بویراحمد

یکشنبه، 13 تیر 1395 | Article Rating
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به جلوگیری از خام فروشی معادن با راه اندازی واحد بزرگ فولاد دنا آسیا اشاره کرد و گفت: این واحد کمک زیادی به اشتغال و تولید می کند.


ظهر امروز نشست هماهنگی کلنگ زنی کارخانه بزرگ فولاد دنا آسیا با حضور غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه گذار طرح برگزار شد.

داریوش دیودیده در این نشست با بیان اینکه فولاد دنا آسیا از حیث اثرگذاری یکی از مهم ترین طرح های صنعتی در دست اقدام در استان است، افزود: برخی از مواد معدنی کشور به صورت خام صادر می شود و محصول نهایی تولیدی به کشور باز می گردد که با اجرایی شدن کارخانه فولاد دنا آسیا، محصول نهایی در داخل کشور تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تولید 3 میلیون و 200 هزار تن در سال در سه بخش کنسانتره آهن، گندله آهن و آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه ظرفیتی مناسب را در جهت بهبود شرایط تولید در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار با توجه به عدم دسترسی به مواد اولیه معدنی نسبت به ایجاد این کارخانه سخت گیری هایی صورت گرفت، افزود: با پیگیری های استاندار و نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و توجه وزیر صنعت، معدن و تجارت مجوز طرح صادر و تمامی مجوزهای مورد نیاز در استان نیز اخذ شد.

دیودیده گفت: کارخانه فولاد دنا آسیا به خاطر شرایط مناسب مکانی و نزدیکی به بنادر جنوبی علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخلی توانایی صادرات بخشی از محصولات تولیدی خود را به خارج از کشور خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: با فراهم شدن زمینه های لازم سرمایه گذار طرح نیز اقدامات اجرایی را شروع و تجهیز کارگاه لازم را طی هفته آینده انجام دهد.


تصاویر
  • تاسیس واحد بزرگ فولاد دنا آسیا در کهگیلویه و بویراحمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها