Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات شمش تهدیدی برای تولیدکنندگان داخلی
 

صادرات شمش تهدیدی برای تولیدکنندگان داخلی

ﺳﻪشنبه، 17 دی 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: آزادسازی صادرات شمش و محصولات فولادی در واقع اقدامی مثبت تلقی می شود به شرطی که ابتدا نیاز بازار داخل تامین شود.
جهانبخش شکری ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان داخلی به خصوص کارخانجات نورد به شمش فولاد نیاز اساسی دارند لذا اگر صادرات این محصول کارشناسانه نباشد موجب افزایش قیمت ها می شود.
وی افزود: دولت باید با اتخاذ چنین تصمیمی کنترل بازار را نیز در دسترس بگیرد تا تولیدکننده داخلی متضرر نشود بهتر است برای کنترل بیشتر و استفاده راحت تر برای کارخانجات نورد محصولات نهایی را در بورس ارائه دهند.
مدیر عامل مجتمع فولاد غرب علت آزاد سازی صادرات محصولات فولادی تا پایان خرداد 93 را ناتوانی بازار خواند و افزود: دلیل اتخاذ این تصمیم آینده مبهم بازار فولاد است.
وی بیان کرد: به دلیل رکود گسترده ای که اکنون در بازار فولاد حکم فرماست و با شروع فصل زمستان نیز تشدید شده این تصمیم شاید بتواند مقداری بازار را تکان دهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده در صنعت فولاد در مرحله اول به نفع تولیدکنندگان داخلی باشد تا آن ها بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.
تصاویر
  • صادرات شمش تهدیدی برای تولیدکنندگان داخلی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها