Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ورشکستگی کارخانه های فولادسازی
 

ورشکستگی کارخانه های فولادسازی

چهارشنبه، 18 دی 1392 | Article Rating
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودجه تعیین شده برای طرح های عمرانی را ناکافی دانست و گفت: از آنجایی که صنعت فولاد به نوعی وابسته به عمران است لذا کمبود بودجه برای طرح های عمرانی موجب تشدید رکود حاکم بر بازار فولاد خواهد شد.
مجید منصوری ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر رکود گسترده ای صنعت فولاد را در برگرفته به طوریکه کارخانه های بزرگ فولادسازی را نیز دچار مشکل کرده است لذا تداوم این امر باعث ورشکستگی کارخانه های فولادی خواهد شد.
به گفته وی بهترین راه حل برای خارج شدن از رکود فعلی، آزادسازی صادرات محصولات فولادی است.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تعطیلی پروژه های عمرانی و همچنین وضعیت مسکن مهر که در هاله ای از ابهام به سر می رود از دلایل رکود بازار فولاد به شمار می رود و همچنین در حال حاضر کارخانه های فولادسازی به دلیل کاهش تقاضا با مازاد تولید مواجه هستند و این امر موجب افزایش هزینه ها و کاهش سوددهی شده است.
وی نتایج تصمیم اتخاذ شده مبنی بر صادرات محصولات فولادی تا پایان خرداد 93 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پیش بینی آینده صنعت فولاد یکی از دلایل محدودیت زمانی آزادسازی صادرات محصولات فولادی است و همچنین باید منتظر اتفاقاتی که ممکن است در سال آینده رخ دهد، ماند اما در صورت ادامه روند کنونی آزادسازی صادرات تا مهرماه نیز تمدید می شود.
منصوری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به میزان بالای اشتغالزایی صنعت فولاد امیدواریم در آینده ای نزدیک با همکاری مسئولین و دولت شاهد رفع مشکلات و بازگشت رونق به این صنعت باشیم.
تصاویر
  • ورشکستگی کارخانه های فولادسازی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها