Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ظرفیت تولیدات ریل ذوب آهن چهار برابر میزان مصرف کشور است
 

ظرفیت تولیدات ریل ذوب آهن چهار برابر میزان مصرف کشور است

یکشنبه، 27 تیر 1395 | Article Rating
معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت گفت: تولید ریل ملی در ذوب آهن خبر مهمی برای اقتصاد کشور خواهد بود.


در آستانه تکمیل خط تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان، جعفر سرقینی معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر شنبه ضمن بازدید از کارگاه نورد 650 و خط تولید ریل ملی با مسئولان این شرکت دیدار وگفتگو نمود. 

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت درمورد اهمیت تولید ریل ملی در ذوب آهن و نقش آن در توسعه صنعت ریلی کشور یاد آور شد: با تولید این محصول، کشور مان از واردات این محصول بی نیاز می شود و از آنجا که ظرفیت تولیدات ریل ذوب آهن چهار برابر میزان مصرف کشور است به صادر کننده آن تبدیل می شویم.

وی تاکید کرد: تولید ریل ملی و ایجاد زمینه اشتغال، بی نیازی از واردات و همچنین صادرات آن خبر مهمی برای ذوب آهن واقتصاد کشور خواهد بود.

دکتر سرقینی در ادامه یاد آور شد : با شروع تولید ریل در ذوب آهن و با توجه به تعهداتی که راه آهن سراسری کشور داده است،محصول تولیدی ذوب آهن توسط راه آهن خریداری ومابقی آن به خارج از کشور صادر خواهد شد.

معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان از زحمات تمامی مدیران وکارکنان ذوب آهن که تولید ریل ملی مرهون زحمات ودلسوزی شبانه روزی آنها است قدردانی کرد.

درابتدای این جلسه مهندس یزدی زاده معاون برنامه ریزی وتوسعه ذوب آهن گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته درجهت افزایش تولید ،کاهش قیمت تمام شده محصولات و همچنین آخرین مراحل پیشرفت پروژه ریل ملی و تولید تیر آهن بال پهن ارائه نمود. 

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، دراین بازدید رسول زرگر پور استاندار ، اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان اصفهان ، سید محسن سجاد فرماندار شهرستان لنجان وجمعی ازمعاونین ومدیران این شرکت نیزحضور داشتند.

تصاویر
  • ظرفیت تولیدات ریل ذوب آهن چهار برابر میزان مصرف کشور است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها