Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پذیره‌ نویسی اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان
 

پذیره‌ نویسی اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

ﺳﻪشنبه، 29 تیر 1395 | Article Rating
فرابورس ایران در روزهای 29 و 30 تیر‌ماه شاهد پذیره‌نویسی اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طریق کارگزاری‌های عضو خواهد بود.


اوراق مرابحه 2 ساله دارای نرخ 20 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود؛ علاوه بر این، شرکت‌ واسط مالی اسفند دوم به عنوان ناشر اوراق و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و صندوق سرمایه‌گذاری ره‌آورد متعهد پذیره‌نویسی خواهند بود.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصمیم به پذیره‌نویسی یک میلیون اوراق مرابحه به منظور خرید یک هزار میلیارد ریال سنگ آهن ریزدانه از شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو از طریق بازار فرابورس ایران دارد.

بر اساس این گزارش، این اوراق 2 ساله دارای نرخ 20 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود؛ علاوه بر این، شرکت‌ واسط مالی اسفند دوم به عنوان ناشر اوراق و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و صندوق سرمایه‌گذاری ره‌آورد متعهد پذیره‌نویسی خواهند بود.

بازارگردانی اوراق «فولاد97» مبتنی بر حراج و توسط تامین سرمایه بانک مسکن انجام می‌شود و بازارگردان متعهد به معامله روزانه حداقل 50 هزار ورقه در دامنه مظنه یک درصد است.

علاوه بر این، محدودیت سفارش‌گیری و خرید اوراق بر ای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و اوراقی که در مدت پذیره‌نویسی به فروش نرسند، توسط متعهد پذیره‌نویسی خریداری شده و به تدریج در بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، معاملات ثانویه اوراق مرابحه فولاد پس از اتمام پذیره‌نویسی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.

تصاویر
  • پذیره‌ نویسی اوراق مرابحه شرکت فولاد مبارکه اصفهان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها