Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اجرای طرح توازن 2 یکی از برنامه های اصلی ذوب آهن
 

اجرای طرح توازن 2 یکی از برنامه های اصلی ذوب آهن

یکشنبه، 10 مرداد 1395 | Article Rating

مجمع عمومی عادی ذوب آهن اصفهان با حضور نمایندگان سهامداران عمده، اعضای هیات مدیره ، نماینده سازمان حسابرسی (حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت)‌ ، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و جمعی از دیگر سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان چهارشنبه 30 تیرماه برگزار گردید.

مهندس صادقی در این مجمع طی سخنانی به تشریح شرایط کنونی و برنامه های آینده شرکت پرداخت و گفت : برنامه کوتاه مدت ذوب‌آهن ، جلوگیری از زیان دهی بود که در سه ماهه اول سال جاری محقق شد و خوشبختانه امسال برخلاف سال گذشته ،‌نه تنها زیان نداریم بلکه سود ده نیز خواهیم بود.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان توانست با اتخاذ استراتژی های ترکیبی از جمله تولید محصولات مقاطع ساختمانی و مورد نیاز صنایع مختلف ، تمرکز بر صادرات، مدیریت مــوثر هزینه ها، انجام پروژه های بهبود و با به بهره برداری رساندن چندین طرح موثر ، جایگاه خود را در عرضه جهانی و داخلی حفظ نماید .

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان ، تلاش برای کاهش هزینه ها برای افزایش قدرت رقابتی ذوب آهن را یکی از اولویت های اصلی این شرکت دانست و گفت : در این راستا اقدامات گسترده ای از جمله مدیریت هزینه ها ،‌کاهش مصرف کک در کوره بلند ، تغییر در مواد مصرفی در کل خطوط و کاهش ضایعات صورت گرفته است .

مهندس صادقی یکی از برنامه های اصلی ذوب آهن را اجرای طرح توازن 2 دانست و گفت : در این طرح ،‌هدف اصلی تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر است . در طرح توازن 2 که امیدوارم تا سال 98 اجرا شود ، بدون آنکه میزان مصرف کک افزایش یابد ، میزان تولید سالانه ذوب آهن افزایش چشمگیری خواهد داشت .

مدیرعامل ذوب‌آهن ، با اشاره به پروژه های اجراشده و در دست اقدام این شرکت گفت : یکی از پروژه های اصلی که اجرای آن همیشه در ذوب آهن دنبال می شد اما به دلایل مختلف امکان پذیر نگردید ، طرح تزریق پودر زغال به کوره بلند (PCI)است که خوشبختانه اخیراً قرارداد اجرای آن با هزینه ای بسیار مناسب (‌16 میلیون یورو ) منعقد شد که هزینه مواد اولیه ذوب‌آهن را بسیارکاهش می دهد .

وی توسعه فعالیتهای بازرگانی بین المللی ازطریق شرکت های وابسته ،  ایجاد نمایندگی های فروش به صورت مستقیم یا از طریق شرکت های زیر مجموعه و بازاریابی فرآورده جدید شامل، ریل، تیرآهن بال پهن ونبشی سایزبالا ،  بازنگری ساختار سازمانی شرکت  و ... را از دیگر اقدامات مهم ذوب آهن عنوان نمود وا براز امیدواری کردکه با مجموعه طرح ها و برنامه های صورت گرفته ، شاهد شکوفایی این شرکت باشیم .

 مصوبات مجمع:                                                                                                                             

1- صورتهای مالی شرکت مشتمل بر تراز نامه در تاریخ 1394/12/29 ، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به 1394/12/29 با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.

2- موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان بازرس قانونی وحسابرس اصلی و موسسه حسابرسی امجد تراز سپاهان به عنوان حسابرس علی البدل برای عملکرد سال مالی منتهی به 1395/12/30 انتخاب گردیدند.

3- روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی و اطلاعیه های شرکت در سال 1395 تعیین گردید.

4- با توجه به مفاد قانون تجارت و اساسنامه شرکت ، اشخاص حقوقی زیر به مدت دو سال بعنوان اعضاء هیات مدیره شرکت انتخاب شدند که با امضاء این صورتجلسه قبولی خود را اعلام نمودند.

  1. شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به شماره شناسه ملی 10101924696

  2. شرکت سرمایه گذاری صباتامین به شماره شناسه ملی 10101908370 

  3. شرکت سرمایه گذاری هامون شمال به شماره شناسه ملی 10102963232

  4. موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به شماره شناسه ملی 10100395131

  5. شرکت فرآورده های نسوز ایران به شماره شناسه ملی 10100592890


تصاویر
  • اجرای طرح توازن 2 یکی از برنامه های اصلی ذوب آهن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها