Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

بهای نفت افزایش یافت

ﺳﻪشنبه، 12 مرداد 1395 | Article Rating

به دنبال کاهش بهای نفت خام شاخص آمریکا در معاملات پیشین به زیر 40 دلار در هر بشکه، بهای طلای سیاه امروز با اندکی افزایش همراه بود. این درحالیست که معامله کنندگان همچنان از مازاد تولید نفت ابراز نگرانی می کنند.

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با 10 سنت افزایش به 40 دلار و 16 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت خام برنت نیز با 20 سنت افزایش به 42 دلار و 34 سنت در هر بشکه رسید. با وجود افزایش اندک بهای طلا در روز سه شنبه، تحلیلگران بر این باورند که مازاد تولید نفت خام همچنان بازار طلای سیاه را تحت تأثیر قرار می دهد.

رویترز نیز در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. پس از آنکه پیش بینی ها در خصوص افزایش نرخ بهره با شکست روبرو شد، بهای طلا امروز سه شنبه ثابت ماند و تغییر زیادی نکرد. 

به گزارش استیل ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهای هر اونس طلای موسوم به "اسپات" 1352.93 دلار معامله شد. بهای شمش نیز با 0.2 درصد افزایش به 1352.85 دلار رسید. فلز زرد روز جمعه با بهای 1355.10 دلاری در هر اونس، رکورد بیشترین قیمت را از 12 ژوئیه (22 تیر) شکست.  بهای هر اونس طلای آمریکا نیز 1359.8 دلار معامله شد. 

"ویلیام دودلی،" رئیس فدرال رزرو نیویورک اعلام کرد: فدرال رزرو باید بخاطر خطراتی که اقتصاد آمریکا را تهدید می کند، در خصوص افزایش نرخ بهره محتاط باشد.

به نظر می رسد بانک انگلستان برای نخستین بار از سال 2009، روز پنجشنبه نرخ بهره را کاهش دهد تا از وارد شدن کشور به دوران رکود اقتصادی، پس از همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا جلوگیری کند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها