Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
هدف ذوب آهن احیای ریخته گری قطعات سنگین و صادرات آن است
 

هدف ذوب آهن احیای ریخته گری قطعات سنگین و صادرات آن است

شنبه، 16 مرداد 1395 | Article Rating
مدیرعامل ذوب آهن در نهمین نمایشگاه فولاد اصفهان گفت: هدف ما در این نمایشگاه توسعه و احیا ریخته گری های سنگین ذوب آهن است، ضمن اینکه برنامه ریزی کردیم که در این فرصت برای صادرات نیز بازاریابی شود.


احمد صادقی در نهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع با اشاره به تجربه ریخته گری قطعات فوق سنگین بالای 300 تن و تلاش برای بومی سازی این صنعت از بدو تأسیس ذوب آهن اصفهان، گفت: این شرکت از دو دهه قبل قطعات فوق سنگین را ریخته گری کرد و برخی قطعاتی که الان در واحدهای بزرگ صنعتی کشور ازجمله فولاد مبارکه، مس سرچشمه، سیمان سپاهان در حال کار هستند در ذوب آهن ساخته شد.

وی افزود: هدف ما در این نمایشگاه توسعه و احیا ریخته گری های سنگین ذوب آهن است، ضمن اینکه برنامه ریزی کردیم که در این فرصت برای صادرات نیز بازاریابی شود و طبق برنامه باید حداقل 80 هزار تن در سال قطعات سنگین را صادر کنیم چراکه ارزش افزوده بالایی دارد.

نهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع عصر سه شنبه 12 مردادماه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور (ایمیدرو)، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان و جمعی از دیگر مسئولین و مدیران شرکت های فولادی کشور در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان افتتاح شد و تا 15 مردادماه پذیرای بازدیدکنندگان بود.

ذوب آهن در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای، توانمندی ها و دستاوردهای خود را در صنعت فولاد به ویژه ریخته گری قطعات سنگین در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد و در خصوص ساخت این قطعات مذاکرات گسترده ای با صنعت گران داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه صورت گرفت.

گفتنی است در این نمایشگاه بین المللی 93 نماینده و تولیدکننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و شرکت های خارجی حضور داشتند.

تصاویر
  • هدف ذوب آهن احیای ریخته گری قطعات سنگین و صادرات آن است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها