Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
راه اندازی مجدد فولاد سهند زنجان
 

راه اندازی مجدد فولاد سهند زنجان

چهارشنبه، 20 مرداد 1395 | Article Rating
عضو شورای اسلامی شهرستان ایجرود از ایجاد شرایط و امکانات برای راه اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند خبر داد و گفت: تا ماه آینده این کارخانه مجددا راه اندازی می شود.


فرهاد امینی با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند اظهار کرد: با برطرف شدن مسائل و مشکلات این کارخانه تا ماه آینده نسبت به راه اندازی مجدد این واحد صنعتی اقدام می شود.

وی با بیان برطرف شدن مشکل آب کارخانه فولاد سهند افزود: با تکمیل پروژه لوله کشی انتقال آب به کارخانه و با تأمین آب از سد گلابر مشکل آب این کارخانه برطرف شده و زمینه برای آغاز به کار مجدد فراهم شده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از فارس، عضو شورای اسلامی شهرستان ایجرود ادامه داد: با آغاز به کار مجدد این واحد تولید فرصت شغلی برای کارگرانی که به دلیل غیر فعال شدن آن از کار بیکار شده بودند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در جذب نیروی انسانی برای کار در این واحد تولیدی نیروهای بومی در اولویت قرار می گیرد، عنوان کرد: در کنار جذب نیروهای متخصص و دارای مهارت، افراد فارغ التحصیل دانشگاهی در این شهرستان در اولیت جذب نیروی انسانی قرار می گیرند.

امینی بیان کرد: با راه اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند زمینه اشتغال به شکل مستقیم برای حدود 700 نفر فراهم می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل وضعیت مطلوب بارندگی مشکلی از بابت کمبود آب در زمینه کشاورزی وجود نداشته است، گفت: در عرصه کشاورزی در سال جاری به دلیل بارش خوب باران رشد مطلوبی وجود داشته است.

عضو شورای اسلامی شهرستان ایجرود با بیان وجود کمبود آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان ایجرود عنوان کرد: با وجود وضعیت مطلوب بارندگی برخی از روستاهای این شهرستان از کمبود آب شرب رنج می برند.

وی با اشاره به تکمیل شبکه آبیاری سد گلابر برای اراضی کشاورزی مناطق اطراف این سد تصریح کرد: تکمیل پروژه احداث سد گلابر در برطرف شدن بخشی از مشکلات کمبود آب در شهرستان ایجرود مؤثر واقع شده است.

تصاویر
  • راه اندازی مجدد فولاد سهند زنجان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها